عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: متهم اصلی حضور داعش در عراق، آمریکاست و کشورهایی مانند عربستان و قطر و ... به عنوان مزدوران و نوکران غرب در منطقه عمل می‌کنند.

منصور حقیقت‌پور عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مباحث مطرح شده درباره حمایت‌های ایران و آمریکا در مقابله با داعش عراق گفت: در ابتدا آمریکا باید ثابت کند که در رابطه با شکل‌گیری گروه تروریستی داعش در عراق نقشی نداشته‌ است. 
 
وی ادامه داد: متهم اصلی حضور داعش در عراق آمریکاست و کشورهایی مانند عربستان و قطر و ... به عنوان مزدوران و نوکران غرب در منطقه عمل می‌کنند.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: آمریکا با همکاری نوکران خود در منطقه توانست داعش را به سمت عراق سوق دهد و این گروهک تروریستی با این حمایت‌ها در عرض چند ساعت 1700 نفر را به قتل رساند.
 
وی در پایان تأکید کرد: مطمئنا در این رابطه ما با آمریکا هیچ صحبتی نخواهیم داشت و ملت انقلابی عراق در کنار دولت و رهبر انقلابی‌شان مقاومت کرده و داعش را محو خواهند کرد.   

انتهای پیام/   
 
 
 

برچسب ها: ایران ، عراق ، امریکا ، عربستان ، قطر ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار