نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار از مردم این استان برای شرکت باشکوه در مراسم استقبال از رئیس جمهور و هیات همراه دعوت کردند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان ؛ در بیانیه مشترک حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی و هوشنگ بازوند آمده است این سفر فرصت مغتنم و بی نظیری است تا مردم شریف و فهیم استان عشق و علاقه خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمتگزاران راستینش به نمایش بگذارند .
بدون شک در سایه حمایت های حکیمانه رهبری معظم انقلاب، پشتیبانی قاطبه مردم دین مدار استان از تلاش ها و خدمات روز افزون دولتمردان صدیق، شکوه و عظمت ایران اسلامی را در سراسر جهان به نمایش گذاشته و تثبیت و تحکیم آرمان های متعالی انقلاب اسلامی را رقم خواهد زد .
امیدواریم سفر دکتر روحانی و کاروان تدبیر و امید به لرستان زمینه ساز توسعه و پیشرفت در عرصه های اقتصادی،اجتماعی، سیاسی برای مردمی باشد که همواره در میدان های مختلف شایستگی خویش را به اثبات رسانده اند .
اکنون در آستانه این سفر مهم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل ره و شهدای گرانقدر و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری از تمامی اقشار جامعه دعوت می شود فردا با حضور یکپارچه و پرشوردر مراسم استقبال از کاروان تدبیر و امید بار دیگر وحدت و انسجام، عشق و ایمان و پایبندی خود به اصول و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته و برگ زرین دیگری بر صحیفه پر افتخار این خطه از میهن اسلامی بیفزایند .
انتهای پیام/ش/ن


برچسب ها: دعوت ، استقبال ، بیانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.