با تصمیم علی دایی، پرسپولیسی‌ها این روزها در اردبیل به سر می‌برند تا بدون حاشیه روند آماده‌سازی خود را برای حضور در لیگ چهاردهم پشت سر بگذارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، یکی از خطوطی که از همین‌ حالا می‌توان حدس زد به یکی از پرحاشیه‌ترین نقاط پرسپولیسی‌ها تبدیل شود، بخش  تهاجمی این تیم است که با توجه به حضور نفرات زیاد در این پست چندان دور از ذهن هم نیست.
 
 بر اساس این گزارش و به نقل از منابع غیر رسمی، از همین حالا جنگ‌های پنهانی بین 2 مهاجم سرخ به وجود آمده و هر کدام از آنها خودشان را برای پوشیدن پیراهن شماره 10 مستحق می‌دانند.
 
پس از اینکه رضا نوروزی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که از دایی قول شماره 10 پرسپولیس را گرفته، عباس‌زاده  مهاجم فصل قبل سرخ‌ها که به واسطه گلزنی‌هایش بسیار هم محبوب است، اعلام کرد که اگر دایی صلاح بداند فصل آینده شماره 10 را بر تن می‌کند البته این مشکل هنوز رسمی نشده و طرفین در حاشیه برای پوشیدن این پیراهن اظهار نظر می‌کنند اما اگر  دایی مقابل این موضوع بایستد این پتانسیل وجود دارد که اولین حاشیه  در پرسپولیس شکل بگیرد.
 
*اظهار بی‌اطلاعی دایی از عدم حضور نوری و نور‌محمدی!
 
ماندن دو بازیکن‌ سرخ که به نظر می‌آمد با دریافت رضایتنامه راهی تیم‌های جدیدی خواهند شد، برای هواداران پرسپولیس به یک علامت سوال بزرگ تبدیل شده است.
 
با اینکه خیلی از رسانه‌ها به حضور نوری و نور‌محمدی در لیست مازاد دایی اشاره کرد بودند و باشگاه و خود بازیکنان فوق هم بارها این خبر را تایید کرده بودند، اما حضور ناگهانی این نفرات در تمرینات پرسپولیس تعجب همگان را به همراه داشت.
 
 بر اساس این گزارش و طبق شنیده‌ها پس از منتفی شدن حضور مسلمان و کرمی که دایی برای پوشیدن پیراهن سرخ روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده بود، سرمربی سرخ‌ها تصمیم گرفت 2 بازیکن فصل قبل خود را از لیست سیاه خود خارج کند و البته مشتریان پرو پا قرص برای نوری و نورمحمدی مزید بر علت شد.
 
البته از گوشه و کنار شنیده می‌شود دایی برای اینکه به نوعی از این نفرات دلجویی کند از اینکه چرا باشگاه برای حضور  آنها در تمرینات تماسی نگرفته، ابراز بی اطلاعی کرده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار