خبرگزاری فلسطین نوشت: بیش از 50 روز از اعتصاب غذای زندانیان می گذرد و هیچ کس به فکر آنها نیست.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران، خبرگزاری فلسطینی "معا" نوشت: ما باید اندوه بزرگ خویش را به یاد داشته باشیم؛ ما در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و بسیاری از هموطنانمان در زندان های صهیونیستی بازداشتند؛ آنها دو ماه است که روزه میگیرند و تنها با اندکی آب و نمک افطار می کنند؛ آنها جان خود را فدای ما و فدای این وطن می‌کنند.

این روزها، ملت فلسطین،  در شرایط روحی بدی به سر می برد و از بی ثباتی، هجوم پی در پی اشغالگران به قدس شریف، از حمله های ناگهانی و ویرانی خانه هایشان، از مصادره زمین‌هایشان توسط صهیونیست ها و ساختن شهرک در آن و نیز اتفاقات ناگواری که در کرانه ی باختری روی میدهد، به شدت رنج می‌برد.

بیش از پنجاه روز از اعتصاب غذای زندانیان اداری می گذرد و هیچ کس به فکر آن ها نیست؛ هزاران اسیر در زندان های صهیونیستی، شرایط بد اقتصادی و اجتماعی، تمام این موارد، روح و روان شهروندان فلسطینی را بیمار کرده و باعث روی آوردن بسیاری از جوانان به خودکشی شده است؛ غم بارتر و فاجعه بارتر از همه ی اینها، آتش گرفتن خانه های آنهاست که رژیم اشغالگر مسبب آن است؛ اینها اتفاقاتی است که در جامعه فلسطینی، هر روزه شاهد آن هستیم.

ما در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم؛ خواسته تمام ملت فلسطین این است که این ماه، در میان محبت و دوستی و به دور از خطرهایی که زمین ها، موجودیت و هستی این ملت را تهدید میکند، آغاز شود و کمیته های عشایری، در هر جا که باشند، فعال باشند و اداره ی امور را در دست داشته باشند.

ما باید اندوه بزرگ خویش را به یاد داشته باشیم؛ ما در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و بسیاری از هموطنانمان در زندان های صهیونیستی بازداشتند؛ آنها دو ماه است که روزه میگیرند و تنها با اندکی آب و نمک افطار می‌کنند...



انتهای پیام/.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار