اداره های اوقاف شیعه و سنی در عراق تأکید کردند، تروریست های بعثی همه مردم عراق را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، اداره های اوقاف شیعه و سنی در عراق تأکید کردند، باندهای  تروریست‌های بعثی تکفیری همه مردم عراق را هدف قرار داده‌اند.

اداره های اوقاف شیعیان و اهل تسنن در عراق با تأکید بر ضرورت اتحاد  مردم این کشور، خاطرنشان کردند که برای تروریست‌های بعثی تکفیری تفاوتی بین اقشار مختلف عراق وجود ندارند، و آنها همه عراقی‌ها را هدف قرار داده اند.

"محمود الصمیدعی" رئیس اداره اوقاف اهل تسنن در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: باید همه بدون استثنا در یک نشست ملی فوری برای بررسی اوضاع امنیتی عراق جمع شوند، و به یک دیدگاه مشترک ملی برسند.

وی تأکید کرد: نخستین اولویت در این نشست، حفظ وحدت سرزمین و مردم عراق است.

الصمیدعی با درخواست از کشورهای همسایه عراق برای خودداری از دخالت در امور داخلی این کشور، بر ضرورت محافظت از مقدسات دینی و امکان مقدس و زیارتگاه ها و به ویژه مراقد دینی در سامراء تاکید کرد.

"عمار الموسوی" مدیر بخش آموزش دینی در اداره اوقاف شیعیان عراق نیز در حاشیه این کنفرانس، به "شبکه رسانه‌ای عراق" گفت: این حمله تروریستی شدید، همه اقشار مردم عراق را هدف قرار داده است؛ لذا باید همه گروهها برای حمایت از نیروهای امنیتی و پشتیبانی از جان فشانی آنها در مبارزه با تروریسم، به وظیفه ملی و اخلاقی خود عمل کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اوقاف ، شیعه ، سنی ، عراق ، داعش ، تروریست ، هدف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار