فراخوان هشتمين جشنواره شعر منطقه اي تمدار بيت با عنوان « هي جار » آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، پاسداشت ادبيات گويشي و بومي، ارج نهادن به هنر معنوي و ديني، ايجاد هم افزايي ميان هنرمندان عرصه ادبي، کشف استعداد ها و خلاقيت هاي هنري، را از اهداف هشتمين جشنواره شعر منطقه اي تمدار بيت با عنوان « هي جار » برشمرد.

جواد کارگران با اشاره به اينکه در اين جشنواره اشعار در همه قالب ها مورد بررسي قرار مي گيرد گفت: اشعار آئيني در اين جشنواره با اولويت انتظار، فرهنگ ايثار و شهادت، عفاف و حجاب، امام رضا(ع)، و فرهنگ با عزم ملي و اشعار آزاد با اولويت آداب و سنن اقوام داوری و شش نفر حائز رتبه می شوند.

وی افزود: گستره اين جشنواره در منطقه غرب کشور و استان هاي چهارمحال و بختياري، اصفهان، خوزستان، کهکيلويه و بويراحمد، لرستان، فارس و ايلام می باشد.

آخرين مهلت ارسال اشعار گويشي به دبیرخانه این جشنواره ششم مرداد و زمان برگزاری اختتاميه جشنواره هم 22 مردادماه سالجاری اعلام شده است.

دبير خانه دايمي اين جشنواره در مجتمع فرهنگي هنري مهرگان شهر اردل قرار دارد.

علاقمندان به شعر گويشي مي توانند آثار خود را به صورت فايل word به آدرس ardal@farhang.gov.ir ارسال نمايند.

شهرستان اردل، با 70 هزار نفر جمعيت، از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن ( شهر اردل ) در فاصله 95 کیلومتری جنوب غربی شهرکرد ( مرکز این استان ) قرار دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.