رئیس انجمن تولید کنندگان محصولات الکتریکی و الکترونیکی تایوان گفت: در حال حاضر ۱۰ هزار واحد صنعتی در کشور مشغول فعالیت هستند که امیدوارم بتوانیم این در این راستا با ایران هم همکاری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، چین سینگ او عصر دیروزدر نشست بررسی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در صنایع الکترونیکی و الکتریکی اصفهان و تایوان با ابراز خوشحالی از حضور در اصفهان، اظهار کرد: خیلی از این موضوع خوشحالم که به ایران آمدم و برای نخستین بار به اصفهان سفر کردم.

وی با اشاره به صنعت الکترونیک تایوان بیان کرد: در سال 1948 صنعت الکترونیک در تایوان رونق گرفت و هم اکنون با 3 هزار عضو فعال در حال پیگیری است؛ درآمد ارزی که سال گذشته از این صنعت برای ما به دست آمد حدود 250 هزار میلیارد دلار بوده که 51 درصد درآمد صنعت را در بر می‌گیرد.

رئیس انجمن تولید کنندگان محصولات الکتریکی و الکترونیکی تایوان تصریح کرد: درآمد ارزی ما هم 1 میلیارد و 430 میلیون دلار بوده است که 47 درصد صادرت تایوان را در بر گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر 10 هزار واحد صنعتی در این کشور مشغول به کار هستند که درآمد بسیاری برای ما داشته و این درآمد از سرمایه‌گذاری کسب می‌شود و سود حاصل از این سرمایه‌گذاری، 30 میلیون دلار بوده که هم چنان ادامه دارد.

سینگ او خاطرنشان کرد: امیدوارم این سرمایه گذاری در ایران هم اتفاق بیفتد و این بازار برای هر 2 کشور سود داشته باشد تا بتوانیم همکاری‌ها و ارتباطات خود را با هم افزایش دهیم./س

برچسب ها: اصفهان ، صنعت ، تایوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.