شیخ ادیب حیدر با اشاره به پیشنهاد مسجد جامعی در خصوص امضای پیمان خواهر خواندگی قم و نجف گفت: این موضوع ما را به دوباره جاری شدن مسائل سیاسی در ایران امیدوار می سازد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در ادامه هفتاد و سومین جلسه از چهارمین دوره  شورای اسلامی شهر تهران شیخ ادیب حیدر عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان که به عنوان میهمان این هفته شورا در این جلسه حاضر بود ضمن تقدیر از ملت جمهوری اسلامی ایران ، رهبرانقلاب اسلامی و رئیس جمهور با بیان اینکه تهران نه تنها پایتخت ایران بلکه جهان اسلام است به پیروزی لبنان اشاره نمود و اظهارداشت: این پیروزی به لطف خدا و جمهوری اسلامی ایران بوده و امیدوارم که همان گونه که در سوریه نیز پیروز شدیم این پیروزی درعراق نیز میسر گردد.

وی با اشاره به اینکه برخی از دشمنان خود را جزئی از ایران می‌دانند به پاسخهای سیدحسن نصرالله درقبال آنان اشاره نمود وافزود: ما از این مسئله خجالت نمی کشیم ونمی‌ترسیم که بگوییم تابع ولایت فقیه می‌باشیم.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در ادامه  به پیشنهاد رئیس شورای شهر تهران در خصوص امضای پیمان خواهر خواندگی قم ونجف به عنوان دو حوزه بزرگ جهان تشیع اشاره کرد وافزود: ما درلبنان به دوباره جاری شدن مسائل سیاسی درایران امیدوار هستیم وامیدوارم روزهای آینده ایام عزت و پیروزی برای همه باشد.

شیخ ادیب حیدر در پایان خطاب به مهندس چمران برادر شهید چمران که رشادتهای ایشان در لینان اشاره نمود وخاطر نشان کرد: برای ما اقدامات بسیار مفیدی را به انجام رساندندکه دراین خصوص قدردان ایشان هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مرکزی ، شورا ، قبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار