قائم مقام صدا و سیما و جمعی از نمایندگان مجلس در بازدید از پشت صحنه تله فیلم " ستاره شرق" با عوامل تولید این تله فیلم گفت و گو كردند .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از رسانه ملی؛ قائم‌مقام رئیس سازمان صدا و سیما به همراه جمعی از نمایندگان مجلس از پشت صحنه فلم تلویزیونی ستاره شرق به كارگردانی علی غفاری بازدید كرد.

سید رمضانعلی موسوی‌مقدم قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما در این بازدید به همراه كیومرث طهماسبی معاون امور استان‌های صدا و سیما، مسعود احمدی‌افزادی مدیر شبكه شما ،‌ سیدتقی سهرابی مدیر روابط عمومی سازمان صدا و سیما میزبان جمعی از نمایندگان مجلس نیز بودند .

فیلم تلویزیونی ستاره شرق را علی غفاری كارگردانی می كند .

در این بازدید بخش‌هایی از فیلم تلویزیونی ستاره شرق كه با مشاركت صدا و سیمای مركز خراسان و با حضور بازیگرانی نظیر محمود پاك‌نیت، انوشیروان ارجمند و كاوه خداشناس ضبط شد.

محمود پاك‌نیت در این بازدید گفت:‌ امیدوارم در چنین كارهایی بتوانیم اسلام و افراد پرتأثیر در تاریخ اسلام را به خوبی معرفی كنیم تا مشخص شود كه چه افرادی چه زحمت‌هایی برای رشد و شكوفایی شیعه كشیده‌اند .

علی غفاری كارگردان این فیلم تلویزیونی نیز، گفت: فیلم تلویزیونی ستاره شرق اولین تله فیلم تاریخی معاونت سیما است و امیدوارم آخرین آن نباشد .

فیلم تلویزیونی ستاره شرق به زندگی "فضل ‌بن شاذان" یكی از یاران امام رضا (ع) می‌پردازد و دوره زندگی او را در دوره حیات امام حسن عسگری (ع)و امامت امام رضا (ع) به تصویر می‌كشد .

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است این فیلم تلویزیونی در ماه مبارك رمضان از یكی از شبكه‌های سراسری سیما پخش شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: ستاره ، شرق ، فیلم ، صدا ، سیما ، تلویزیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار