سرمربی تیم ملی تنیس بعد از صعود ایران به رقابت‌های دسته دو دویس کاپ گفت: در این چند سال کسی به تنیس ایران اعتقادی نداشت اما بازیکنان با عملکردشان توانستند ثابت کنند که حرفی برای گفتن دارند.

 سعید احمد‌وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از صعود ایران به رقابت‌های دسته دو دیویس کاپ عنوان کرد: با نتایجی که بدست آوردیم خستگی‌مان برطرف شد در این چند سال اعتقادی به تنیس ایران نبود می گفتند در حد دسته چهارم آسیا هستیم اما من از نتایج تیم ملی و تلاش بازیکنان راضی هستم.
 
سرمربی تیم ملی  تنیس با اشاره به حضور تنیسور‌ها در مسابقات بدروم ترکیه قبل از دیویس‌ کاپ تهران گفت: با توجه به نوع تمرینات و سطح کیفی تیم و مسابقات امیدوار به صعود بودم  متفاوت کار کردیم به عنوان مربی افکارم را تغییر دادم و نوع تمرینات هم عوض شد چون می‌دانستیم دنبال چه چیزی در دیویس کاپ باید باشیم.
 
 سرمربی‌ تیم ملی تنیس افزود: متناسب با تفکر‌اتی که داشتیم تمرین کردیم و متناسب با مسابقات و تیم ملی  باز‌یکن انتخاب کردیم.
 
وی در مورد تنیسور‌های محرومی‌ که به تیم ملی بازگشتند و دو نفری که حاضر به عذر خواهی نشدند یادآور شد:با توجه به اینکه نیاز مربی به برخی بازیکنان داشتیم خالدان و شاهقلی‌ هم با عذر خواهی به تیم ملی  بازگشتند و به ما کمک کردند و اگر نیاز دیگری بود برای دو نفر دیگر هم همان اتفاق رخ می‌داد در واقع با توجه به نیاز تیم در شرایط جدید  اقدام به انتخاب بازیکن کردیم.
 
 وی گفت: خالدان و شاهقلی‌ برای مسابقات انفرادی انتخاب شدند امید سوری و حمید رضا نداف هم با همکاری شاهقلی‌ در مسابقات دوبل شرکت کردند اما خالدان نمی‌تواند  در مسابقات دو نفره بازی کند و دوست هم ندارد وشاهقلی هم در رقابت‌های  حساس دوبل برای تیم ملی به میدان رفت.
 
 وی درباره آینده تیم ملی تنیس  تصریح کرد: شاهین و انوشه اگر خوب باشند حتما انتخاب های اول ما در بخش انفرادی هستند از وحید میرزان که ساکن آمریکا است همراه با فرد چهارمی نیز برای مسابقات دوبل استفاده خواهیم کرد.
 
 احمد وند در خصوص تقدیر از تیم ملی تنیس ادامه داد:  بعد از چند سال تلاش و  صعود به دسته دوم آسیا پاداش دادن به بازیکنان حقشان است.
 
سرمربی تیم ملی در پایان با اشاره به بازی‌های آسیایی اینچئون افزود: با نتایجی که تنیس گرفته شانس حضورش در اینچئون بالا رفته است چون همه تیم های دیویس کاپ هم در کره شرکت کرده اند همین نرفتن‌های تنیس فاصله‌ها را زیاد می کند اما تنیس در سایر کشورهای در بین رشته های اول ورزشی قراردارد و در ایران هم نیازمند برخورد منصفانه تری است چون حضور تنیس در میادین بین المللی به نفع ورزش ایران می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسابقات ، خالدان ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار