سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت همراه وی به استان لرستان گفت: وزیر راه و شهرسازی فردا به بروجرد سفر و با مردم این شهرستان دیدار می‎کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، رضا آریایی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد اظهار داشت: در سفر هیئت دولت به استان لرستان وزیر راه و شهرسازی از پروژه متوقف شده بیمارستان آیت‎الله بروجردی بازدید می‏کند.

وی عنوان داشت: دیدار وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده رئیس جمهور با شهروندان بروجردی روز چهارشنبه در مسجد امام خمینی بروجرد یکی از مهم‎ترین برنامه‎های وی در سفر به این شهرستان است.

آریایی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت مردم می‎توانند، با ارسال پیامک مشکلات خود را به هیئت دولت انتقال دهند، اضافه کرد: مردم شهرستان بروجرد با ارسال پیامک به شماره 111 می‎توانند، مشکلات و خواسته‎های خود را با رئیس جمهور در میان بگذارند و اطمینان داشته باشند پیامک آنها پیگیری می‎شود.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد خاطر نشان کرد: مشاور رئیس جمهور در امور بانوان نیز ظهر امروز در راستای رسیدگی به مشکلات بانوان به بروجرد سفر می‏کند.

وی بیان داشت: در سفر وزیر راه و شهرسازی به بروجرد وی از پروژه‏های نیمه تمام این شهرستان بازدید می‎کند.

این مسئول ادامه داد: به طور قطعی سفر وی به شهرستان پلدختر مایه خیر و برکت در این شهرستان می‏شود.

آرایایی متذکر شد: برنامه‏های متنوعی برای سفر وزیر راه و شهرسازی به بروجرد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: لرستان ، وزیرراه ، شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.