دبیرکل جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: فجایع خونین و قتل عام‌های وحشیانه داعش اگر با محکومیت سازمان ملل و برخورد نیروهای این سازمان مواجه نشود پشیمانی سنگینی در انتظار سازمان ملل نیز خواهد بود و مسئولیت هرگونه اتفاق در منطقه و تنگه هرمز نیز بر عهده سازمان ملل است.

محمد ابراهیم بهرامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه بیانیه‌های خنده‌آور و طنزگونه "داعش" در مورد ادامه جنگ طلبی‌هایش یادآور سخنان مسعود رجوی و داردسته‌اش است، گفت: این حرف‌ها یادآور تخیلات منافقین در عملیات مرصاد است و اگر غلطی از هر کشور و یا گروهکی علیه ایران و خطوط قرمز مقاومت و مقدسات اسلامی صورت بگیرد، پاسخی آتشین در انتظار رژیم اشغالگر قدس خواهد بود و اینگونه تصمیمات آمریکا را با چالش عظیم اقتصادی و سیاسی مواجه خواهد کرد.

دبیرکل جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی ادامه داد: فجایع خونین و قتل عام‌های وحشیانه داعش اگر با محکومیت سازمان ملل و برخورد نیروهای این سازمان مواجه نشود پشیمانی سنگینی در انتظار سازمان ملل نیز خواهد بود و مسئولیت هرگونه اتفاق در منطقه و تنگه هرمز نیز بر عهده سازمان ملل است.

این فعال دانشجویی همچنان خاطرنشان کرد: تبلیغات انتحاری گروه‌های سلفی و وهابی برای ایجاد رعب بین‌المللی و ترسیم چهره خشن از اسلام و مذهب برادران اهل تسنن است که البته باید گفت که پاسخ توهمات انتحاری شما در فتوای جهاد مراجع ما خواهد بود و آن وقت است که منطقه به بزرگترین قبرستان برای وهابیت تبدیل خواهد شد.

بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مسائل مهمتری برای آینده دارد و این گروه‌های جاهل فریب خورده اگر توبه نکنند آن وقت شعار امام راحل یعنی جنگ جنگ تا رفع فتنه از جهان را محقق خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار