مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری تفرش از تدوین و نگارش سند ارتقا فرهنگ منابع طبیعی در این شهرستان به منظور ارتقاء جایگاه حفاظت از منابع طبیعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، مجتبی مومن در جلسه کمیته ترویج فرهنگ منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان تفرشبا اشاره به اقدامات این کمیته در حوزه فرهنگسازی حفاظت از منابع طبیعی اظهار کرد: تاکنون اقدامات مثبتی در راستای حفظ منابع طبیعی انجام شده ولی تاکنون هیچ اقدامی در فرهنگ شازی عمومی صورت نپذیرفته است.

وی افزود: باید از فرصت برنامه های مناسبتی شهرستان و ظرفیت های رسانه ها به منظور ترویج این فرهنگ و آگاهسازی مردم شهرستان استفاده شود.

مومن منابع طبیعی را متعلق به همه نسلها دانست و تصریح کرد: منابع طبیعی متعلق همهه نسلها است و باید این منبع خدادادی را حفظ کنیم تا آیندگان نیز از آن استفاده کنند.

مدیر منابع طبیعی شهرستان تفرش با اشاره به برگزاری جشنواره عکس و کاریکاتور گفت : اولین جشنواره عکس و کاریکاتور در استان مرکزی با موضوع منابع طبیعی اجرا می شود و افراد می توانند تا 15تیرماه با ارسال عکسها و کاریکاتورهایی از طبیعت و منابع طبیعی در این جشنواره شرکت کنند.

وی با اشاره به پیش نویس سند ارتقا فرهنگ منابع طبیعی افزود: فایل پیش نویس سند ارتقا فرهنگ منابع طبیعی برای اعضا ارسال و اعضا می توانند نقطه نظرات را به دبیرخانه کمیته منعکس کرده و پس از لحاظ نقطه نظرات سند مذکور استفاده می شود./س
 
برچسب ها: تدوین ، سند ، ارتقا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.