انتخاب پودمان‌های آموزشی دوره‌های کاردانی و کارشناسی حین کار تابستانی دانشگاه جامع علمی کاربردی تا 29 خرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، انتخاب پودمان‌های آموزشی تابستان 93 کلیه دوره‌های علمی کاربردی حین کار نیمه‌حضوری دانشگاه جامع علمی کاربردی تا 29 خرداد ادامه دارد.

گفتنی است، این دوره‌ها مختص دانشجویان است و صرفاً در نوبت تابستان دانشجویان برگزار می‌شود و دوره‌های ویژه متقاضیان جدید متعاقباً اعلام می‌شود.

بنابراین گزارش، کلیه دانشجویان در فرصت باقی مانده با مراجعه به پروفایل دانشجویی خود در سامانه آموزشی مورد تحصیل به نشانی www.sateb.uast.ac.ir مراجعه نمایند، ضمن اینکه پرداخت شهریه دوره‌های حین کار نیمه حضوری هم به صورت اینترنتی انجام می‌شود از طریق کارت شتاب نسبت به انتخاب پودمان خود اقدام نمایند.



انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۲۱:۵۶ ۰۸ تير ۱۳۹۳
ما همکنون دانشجوی پودمان آخر کارشناسی هستیم و تنها 12 واحد تا فارغ التحصیل شدن باید بگذرانیم ، اما واحد دانشگاهی ما اعلام کرده به شما پودمان تابستان را ارائه نمی کنیم و باید مهرماه 1393 این 12 واحد را اخذ کنیم که بدین ترتیب بجای 2 ماه حدود 7 ماه دیگر فارغ التحصیل خواهیم شد ، وقتی دلیل این امر را جویا می شویم می گویند چون 2 واحد از این 12 واحد کارورزی است و طول آن 240 ساعت می باشد نمی توانیم آنرا در تابستان ارائه دهیم در حالی که بر اساس دستور العمل دانشگاه جامع کاروزی در مقطع کارشناسی انجام یک پروژه است و نه کلاسی برای آن در نظر گرفته شده و نه دانشجو موظف است ساعات مذکور را در جایی مشغول به کار شود ، اما متاسفانه مسئولین محترم به این مسئله توجه نمی کنند و بدون در نظر گرفتن شرایط دانشجو از ارائه ی واحد در تابستان خودداری می کنند ، در حالی که روال کار بر این است که در ترم آخر تا سقف 16 واحد نیز به دانشجو ارائه می شود تا زود تر فارغ التحصیل شود

همچنین مراجعات مکرر ما به دانشگاه جامع و ارائه ی درخواست های کتبی و شفاهی نیز تاکنون نتیجه ای در پی نداشته است

خواهش می کنم با انتشار این کامنت پلی باشید برای ارتباط مستقیم ما با مسئولین

با تشکر