بخش ویژه‌ای با موضوع" جنایات تکفیری و داعش" در جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در نظر گرفته شده است.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت بخش ویژه‌ای با موضوع" جنایات تکفیری و داعش" در جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در نظر گرفته شده است.

بنابر این گزارش؛ با توجه به فراخوان جشنواره و توجه ویژه جشنواره در این دوره به موضوع جنایات گروه ها و جریانات تکفیری در منطقه و جهان اسلام و دریافت آثار مستندی با این محوریت از سوی دبیرخانه ستاد برگزاری جشنواره در نظر دارد به دلیل ایجاد تمرکز و نوعی نگاه ویژه به این بخش از آثار مستند ارائه شده و ایجاد مشوق برای فیلمسازان و مستندسازان علاقمند در این زمینه بخش جداگانه ای را در جشنواره برای این موضوع در نظر بگیرد.
 
بر پایه این خبر؛ آثار رسیده با موضوع جنایات گروه های تکفیری و داعش در جشنواره مقاومت در باکس جداگانه و مستقلی مورد ارزیابی و داوری قرار می گیرند.
 
در این خبر آمده است: متاسفانه دامنه جنایات گروه های تکفیری و جریانات سلفی گری و گروه داعش که به نام دین اسلام با هدایت دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در کشورهای چون: افغانستان، سوریه و عراق و ... در حال انجام است و شایسته است با ثبت این جنایات و اقدامات بیشرمانه و ضدانسانی چهره واقعی این گروه های آدمکشی حرفه ای که هدفی جز تخریب چهره حقیقی دین مبین اسلام و تخطئه مفاهیم دینی و تخریب و نابودسازی مبانی و پایگاه های اعتقادی مردم و ترسیم تصویری مخدوش از اسلام و پیامبر(ص) ندارند معرفی گردد.
 
جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت علاوه بر اختصاص بخش جداگانه به موضوع  جنایات تکفیری ها و گروه داعش در نظر دارد در برنامه‌های تحلیلی و پژوهشی جشنواره و در کنفرانس و نشست های تخصصی جشنواره نیز  به این موضوع بپردازد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار