تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در اردوی آمادگی اردبیل به سر می‌برد قرار است سه بازی دوستانه را در این شهر برگزار کند.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: این بازی‌ها در مدت برگزاری اردوی تیم پرسپولیس در شهر اردبیل و به میزبانی استادیوم تختی این شهر برگزار می‌شود تا تیم پرسپولیس توان خود را مورد آزمایش قرار دهد.

احدی جوان افزود‌: علی دایی سر‌مربی تیم پرسپولیس در نظر دارد در روزهای 28 و 31 خرداد ماه و 3 تیر دیدارهای دوستانه‌ای برگزار کند.

وی یادآور شد: پرسپولیس در روز چهارشنبه 28 خرداد رأس ساعت 18 در استادیوم تختی اردبیل به مصاف تیم دانشگاه آزاد اردبیل به سر‌مربیگری جمال پیله‌ور می‌رود و این تیم اخیراً توانست با کسب عنوان برتری در منطقه شمالغرب به مرحله نهایی مسابقات دانشگاه‌های آزاد راه یابد.

احدی جوان ادامه داد: همچنین تیم پرسپولیس روز شنبه 31 خرداد در آستارا به مصاف تیم این شهر در لیگ استان گیلان می‌رود.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل همچنین افزود: شاگردان علی دایی روز سه‌شنبه 3 تیر ماه رأس ساعت 18 در ورزشگاه تختی اردبیل به مصاف تیم دسته اولی شهرداری اردبیل و شاگردان مهدی دینورزاده خواهند رفت.

وی در ادامه گفت: گرم کردن، حمل توپ با دست، آقا وسط، پرسینگ و تمرینات هوازی برنامه تمرینی امروز قرمزپوشان بود که در روزهای آتی این برنامه مرحله به مرحله سنگین‌تر می‌شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، تیم ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.