جشنواره فیلم شانگهای 2014 که شب گذشته آغاز به کار کرد یکی از عرصه‌های مهم برای حضور ستارگان و فیلم‌های برجسته‌ سینما به شمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، با شروع جشنواره فیلم شانگهای و گسترش روابط بین هالیوود و سینمای چین، "نیکول کیدمن"، ژان ژاک آگو"، "هیو گرانت"، "جان کیوساک" و "گانگ لی" بر روی فرش قرمز این جشنواره درخشیدند و معاملات بسیاری در صنعت سینمای دو کشور صورت گرفت.
 
حدود چهارصد ستاره فیلم از چین و دیگر کشورها در بزرگترین شهر چین دور هم جمع شدند و پشت پرده معاملاتی بین هالیوود و چین در حال انجام گرفتن می‌باشد.
 
"گیوساک" و "آدرین برودی" اعلام کردند که بازیگران گرانترین فیلم چینی زبانی هستند که در حال تولید است فیلم "شمشیر اژدها" با هزینه 65 میلیون دلاری "جکی چان" گرانترین فیلم اکشن تاریخ خواهد بود.
 
همچنین فیلم "گریس ازموناکو" با بازی "نیکول کیدمن" در این جشنواره نمایش داده می‌شود.
 
کمپانی "وپلچ رودشو پیکچرز آیسا" و کمپانی "برادران وارنر" با همکاری یکدیگر سرمایه‌گذاری و تولید فیلم سه بعدی فانتزی چینی "ژانگ کوی: دختر برفی و کریستان تیره" را بر عهده دارند.
 
این جشنواره با فیلم کلاسیک بازسازی شده "دو خواهر صحنه" (1964) که درباره دو خواهر در چین قبل از انقلاب هستند شروع به کار و با فیلم "تبدیل شوندگان: عصر انقراض" که تقریبا در هنگ کنگ فیلمبرداری شده، پایان می‌یابد.
 
"هیوگرانت" "بازنویسی" را که فیم رمانتیکی است با خود به این جشنواره آورده و وقتی با لهجه شانگهایی گفت: "شانگهای را دوست دارم" طرفدارانش به وجد آمدند.
 
"کیدمن" درباره جشنواره گفت: "عاشق خطر کردن هستم" به عنوان یک بازیگر حرفه‌ام همیشه من را تکان داده و باعث شده مرزها را جابه جا کنم ... من عاشق زن‌های چینی‌ام؛ ممکن است روزی نقش یک زن چینی را بازی کنم.
 
در مراسم افتتاحیه "کیدمن" جایزه برجسته‌ترین همکاری را از "گرانت" و "جان وو" دریافت کرد و "کین یی" جایزه برجسته‌ترین همکاری جشنواره فیلم چین را به "جیانگ ون" اهدا کرد.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار