همزمان با هفته جهاد کشاورزی چهار طرح عمرانی – کشاورزی شهرستان نکا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد و به بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حسن سلیمی مدیر جهاد کشاورزی نکا در حاشیه بهره برداری از طرح های کشاورزی گفت: هفته جهاد کشاورزی فرصت مناسبی برای ارائه عملکردها و بیان راهکارهای انجام شده به مردم و مسئولان است.

وی افزود: دو طرح تولیدی مرغداری گوشتی در روستای کمیشان و گلچالسر به ظرفیت 40 هزار قطعه با اعتبار 950 میلیون تومان در قالب تسهیلات بانکی طرح توسعه و آورده مجری طرح افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سلیمی با بیان بهرمندی روستاها از این دو واحد تولیدی تصریح کرد: با افتتاح این واحد تولید در دو روستای کمیشان و گلچالسر بیش از50 روستای شهرستان از این مزیت بهره مند خواهند شد.

مدیرجهاد کشاورزی نکا با اشاره به بهره برداری از بانک نشا در روستای اطرب بیان داشت: با افتتاح مرکز توسعه کشت مکانیزه خوشه طلایی (بانک نشاء) در روستای اطرب نکا بیش از30 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان به طور مکانیزه نشا می شوند.

وی ادامه داد: طرح پوشش بتونی کانال آبیاری روستای درزی محله شهرستان به متراژ 800 متر از دیگر طرح های مورد بهره برداری شهرستان است.

سلیمی افزود: با افتتاح این طرح ها زمینه اشتغال بیش از 15 نفر در شهرستان نکا فراهم شده است./ب

برچسب ها: کشاورزی ، عمرانی ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.