حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی:

وقایع امروز عراق نشان دهنده اوج تزویر مدعیان حقوق بشر است

وزیر دادگستری گفت: اتفاقات امروز عراق، نشان از اوج تزویر و ریاکاری مدعیان حقوق بشر و دموکراسی دارد و این افراد مسبب مرگ انسان‌های بی دفاع و مظلوم در این کشور هستند.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "مصطفی پورمحمدی" در جلسه تفسیر قرآن در جمع کارکنان این وزارتخانه اظهارداشت: وقایع عراق فوق العاده عجیب و آموزنده و عبرت انگیز است، عراق حکومتی دیکتاتوری بود که کنار گذاشته شد و نظام سیاسی جدیدی بر طبق ضوابط امروزی و مبانی دموکراتیک و با ترکیب احزاب مختلف به وجود آمد که برای مثال به حقوق زنان نیز توجه ویژه‌ای شده است و هم اکنون بیش از یک چهارم مجلس عراق را زنان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: عده‌ای امروز در عراق به نام دیانت و دفاع از دین از نقاط مختلف جهان به این کشور آمده‌اند و این فاجعه بزرگی در مسائل امروز عراق است و این گروه‌های تروریسیتی به نام دین انسان‌های بی دفاع را می‌کشند.

وزیر دادگستری ادامه داد:‌ آنها براساس تحریف اسلام حقیقی، مصداق"غیرالمغضوب علیهم ولاالضالین" هستند.

وی با اشاره به ادعاهای مدعیان دروغ پرداز حفظ حقوق بشر، تاکید کرد:‌ اتفاقات امروز عراق، نشان از اوج تزویر و ریاکاری مدعیان حقوق بشر و دموکراسی دارد و این افراد مسبب مرگ انسان‌های بی دفاع و مظلوم در این کشور هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: متاسفانه این داستان سه ضلع دارد که یک ضلع آن حمایت سیاسی و پشتیبانی غرب و اسراییل و آمریکاست که در حال فعال و در حال مدیریت جوانب مختلف هستند، ضلع دوم حمایت مالی که حکومت‌های فاسد منطقه است و اما سومین ضلع و فاجعه بزرگ سربازان این معرکه هستند؛ انسان‌های نادانی که به اسم دیانت آمده‌اند و در حال جنگ و جان دادن در این راه هستند.

وزیر دادگستری تصریح کرد: حکومت اسلامی ایران پای اسلام ایستاده و از مظلومین جهان، فارغ از شیعه یا سنی بودن در برابر استکبار دفاع می‌کند که نمونه آن دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.

وی در خاتمه مکتب اهل بیت(ع) را نجات بخش دانست و خاطر نشان کرد: ما نیز اگر از این مکتب و مسیر درست و مرز عقلانیت و متانت فاصله بگیریم دچار مشکل خواهیم شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار