پاپی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تحقیق و تفحص از سازمان چای 2 ماه دیگر نهایی می‌شود

عضو کمیته تحقیق و تفحص از سازمان چای، گفت: تحقیق و تفحص از این سازمان تا 2 ماه دیگر مشخص خواهد شد.

"عباس پاپی‌زاده بالنگان"، نماینده خوزستان و دزفول در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از سازمان چای، اظهار داشت: تا 2 ماه دیگر نتیجه نهایی تحقیق و تفحص از این سازمان مشخص خواهد شد.

پیش از این نیز ،"عباس پاپی‌زاده بالنگان" نماینده خوزستان و دزفول در مجلس،  در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، پیرامون روند تحقیق و تفحص از سازمان چای، گفته بود: اعضای هیئت تحقیق و تفحص از این سازمان در حال جمع بندی گزارش مربوطه هستند، تحقیق و تفحص یک ماه دیگر  به صورت قانونی فرصت بررسی دارد.
 
این نماینده مجلس  همچنین با اشاره به امکان تمدیدشدن زمان بررسی، خاطرنشان کرده بود: اگر بتوانیم در این زمان باقی‌مانده آن را جمع بندی و نهایی کنیم به صحن علنی ارائه می‌شود، اما اگر بررسی‌ها کامل نشود زمان آن را 6 ماه دیگر تمدید خواهیم کرد.
 
گفتنی است، همچنین، "ایرج ندیمی"، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل نیز در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره تحقیق و تفحص از سازمان چای، اظهار داشت: با وجود مشخص شدن اعضای تحقیق و تفحص هنوز اقدام خاصی در این باره صورت نگرفته است.
 
وی افزود: در اولین اقدام از مبادی ذی‌ربط استعلام‌های مورد نیاز صورت گرفته که پاسخ هیچ یک به صورت مشخص به هیئت ارائه نشده است.
 
عضو هیئت تحقیق و تفحص از سازمان چای، تصریح کرد: بدهی کارخانه‌های تولید کننده چای خشک به بانک‌ها و کشاورزان، عملکرد ضعیف این کارخانه‌ها در توزیع‌ چای خشک به تمام نقاط کشور، تولید و فروش چای ایرانی، خرید تضمینی چای از کشاورزان و فرمول قیمت‌گذاری چای،ارائه حواله‌های بی‌رویه واردات چای خارجی به فعالان عرصه چای و همچنین کاهش سطح زیر کشت چای به میزان 7000 تا 8000 هکتار از محورهای تحقیق و تفحص از سازمان چای کشور است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار