کارشناس فوتبال گفت: تیم نیجریه در حد و اندازه ایران نیست و بازیکنان ایران نباید از آنها بترسند و با تیزهوشی می‌توانند از این بازی امتیاز بگیرند.


داوود فنایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی ایران می‌تواند با انجام یک بازی آبرومندانه نتیجه لازم را از بازی مقابل نیجریه کسب کند.
وی افزود: تیم  ملی ایران بسیار خوب و آماده است و بازیکنان ما نباید از نیجریه بترسند چرا که این تیم خیلی قوی نیست و بازیکنان ما با هوشیاری می‌توانند به نتیجه‌ای قابل قبول برسند.
فنایی درخصوص دروازه بان تیم ملی اظهار داشت: دربیشتر خبرها آمده که علیرضا  حقیقی به احتمال زیاد دروازه بان تیم ملی دربازی با نیجریه است اما هیچ چیز قطعی نیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم که کی روش دراولین بازی کدام یک از دروازه بانانش را درون دروازه قرارمی‌دهد.
وی افزود: فرقی نمی‌کند که کدام یک از این 3 دروازه بان درون دروازه بایستد، چرا که هرسه آماده هستند آنچه مهم است موفقیت تیم ملی ایران است.
فنایی در پایان درباره بازی امشب آلمان و پرتغال نیز خاطر نشان کرد: این بازی یکی از بازی‌های مهم و حساس  جام جهانی است چرا که آلمان یکی ازمدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی است وپ رتغال هم  تیم خوبی است هر دو تیم پتانسیل پیروزی در این دیدار را دارند و این امر باعث جذابیت بیشتر این دیدار می شود.
انتهای پیام/






برچسب ها: فنایی ، اولین ، احتمال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۲ تير ۱۳۹۳
اسپانيارو داري با ايرا مقايسه ميكني يه جام جهاني و 2 تا اروپا رو گرفته واقعا اين چه جاي مقايسه هست؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
می بینیم که اسپانیا مدعی قهرمانی 5 گل میخوره، پس هیچ چیز غیر ممکن نیست دوس عزیز ایران هم قهرمان آسیا بوده چند دوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
محض اطلاع جناب فنايي داور سر افراز ايرانيان عرض كنم كه تيم نيجريه قهرمان افريقا هست ايران چي رتبش تو اسيا كجاست؟زود قضاوت نكنكنيد اگه دوروز ديگه تيم باخت شما مسئوليت شو بعهده مكي گيري
آخرین اخبار