معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری تهران گفت: طی سه سال اخیر تسهیلاتی که توسط سیستم بانکی در استان تهران پرداخت شده اصلاً راضی کننده نیست.

نعمت‌الله ترکی معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: سال گذشته حدود 80 میلیارد تومان وام مشاغل خانگی برای استان تهران در نظر گرفته شده بود که متاسفانه هیچ کدام از بانک‌ها حتی یک ریال آن را پرداخت نکردند.

وی ادامه داد:  بانک ها همکاری خوبی برای دادن تسهیلات در  زمینه اشتغال ندارند ولی استانداری تهران پیگیر این موضوع برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری تهران اظهار داشت: براساس مستندات موجود و برنامه زمانبندی صورت گرفته باید به طور میانگین 150 تا 200 هزار شغل به نسبت جمعیت استان وجمعیت فعال تا پایان سال  ایجاد شود.

ترکی خاطرنشان کرد: هنوز مشخص نشده که به چه میزان به این هدف گذاری دسترسی یافته آیم و آمار دقیق در این زمینه پایان خرداد سال جاری اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکی ، تسهیلات ، بانک ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین مرتضایی
۱۹:۰۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
با سلام البته باید از عزیزان تشکر نمود چون وسعشان بیش از این نیست و2000شغل برایشان امار بسیار بزرگی خواهد بود ودر ظمن در گفتار وعمل خود صادق هم هستندحقیر یک پیشنهاد به این برادران دارم که اگر به کار افرینی وایده پردازان گرفتار ضعف مالی 80 ملیارد نه 8ملیارد بها می دادید وهزینه می کردید به یقین از ظرفیتهای بلقوه کشور 200هزار شغل را به فعل در می اوردند .هزار ان حسرت وافسوس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
این نظراتو ،حول نکن پدر جان تهران و شهرستان فرقی نداره! اولأ اینکه شعار الکیه ،دومأ هم منظور ایشان ،،ایجاد دویست هزار شغل شریف بیکاریه،دیدی سهم ما شهرستانی ها هم منظورشده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
همش به فکر خودشونن استان های دیگه چه گناهی کردن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
سلام
بهنر نيست شهرستانها شغل ايجاد كنيد كه اينقدر مردم به سمت تهران نيان؟ و شلوغي تهران كم بشه؟ البته شغلهايي مثل پاركبان هم خوب اجرا شده تقريبا تمام خيابانهارا گرفتن - جالبه
ايجاد شغل توسط شهرداري است ديگه
آخرین اخبار