گروه مرزبانی – فرمانده پایگاه دریابانی امیرآباد از توقیف بش از 40 فروند شناور متخلف در سطح حوزه استحفاظی پایگاه امیرآباد در طرح های ساماندهی دریا خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، سرهنگ سید حسین عبدی با بیان این خبر گفت: تلاش های شبانه روزی مرزبانان و دریابانان پایگاه دریابانی امیرآباد از شروع طرح ساماندهی دریا، در برقراری هر چه بیشتر نظم و مبارزه با هر گونه نا امنی در طرح های ساماندهی دریا خوشبختانه درخشان بوده است.

فرمانده پایگاه دریابانی امیرآباد افزود: با توجه به هجوم میهمانان و گردشگران به این استان، با برنامه ریزی انجام شده در راستای لزوم ایجاد نظم و امنیت و نظارت بر تردد شناورها در طرح ساماندهی دریا و رصد کلیه شناورهای متردد در سطح حوزه استحفاظی همچنین ارتقای امنیت اجتماعی، دریابانان پایگاه دریابانی" امیرآباد" با برخورد قاطع با متخلفان، نظم و امنیت را برای میهمانان و گردشگران به ارمغان آوردند.

وی تصریح کرد: مرزبانان و دریابانان پایگاه دریابانی امیرآباد با اجرای گشتهای ساحلی و دریایی در ایام گذشته، موفق به توقیف بیش از 40 فروند شناور متخلف در سطح حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ عبدی خاطرنشان کرد: هموطنان گرامی که به سواحل دریای خزر مسافرت می نمایند در هنگام سوار شدن بر روی شناورهای تفریحی حتما از جلیقه نجات استفاده نمایند همچنین در منطقه طرح ساماندهی دریا اقدام به شنا نمایند و به هشدارهای مامورین دریابانی که در سواحل حضور دارند توجه نمایند./س

برچسب ها: شناور ، متخلف ، دریا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.