شهردار منطقه 8 از برگزاری فعالیت های تفریحی ورزشی محلات در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دکتر  سعید طلوعی  با اشاره به ضرورت توجه به توسعه ورزش همگانی گفت: توسعه جامعه شهری در گرو سلامتی شهروندان است .

وی با بيان اينكه از منظر مدیریت شهری، گسترش ورزش همگانی مي‌تواند مهمترين عامل در غلبه بر چالش‌های اجتماعی باشد، افزود: محله محوری یک رویکرد اثر بخش  در مدیریت شهری تلقی می‌شود که توجه به آن، پیامدهایی مثبت و قابل ارتقاء در مقوله‌های مختلف از جمله فرهنگ شهروندی را نیز به دنبال دارد.

وی با اشاره  به توسعه مراکز و ایستگاههای ورزشی در شرق تهران گفت: توسعه مراکز و اماکن ورزشی، توسعه فضای سبز نصب تجهیزات و وسایل ورزشی همگانی، ایجاد مجموعه‌های تفریحی، گام بلندی در راستای ایجاد توسعه زیر ساخت‌های ورزشی و افزایش نشاط اجتماعی داشته است.

طلوعی با اشاره به برنامه‌هاي مدیریت شهری براي توسعه ورزش بانوان گفت: زنان نقش محوري و تعيين کننده‌اي در تحکيم و سلامت بنيان خانواده دارند و از اين رو، توجه به سلامت روان و جسم بانوان در سازمان ورزش شهرداري تهران از اهميت بالايي برخوردار است.

وی  خاطر نشان کرد: با هدف شناسایی استعداد جوانان و نوجوانان سطح این منطقه جهت راه یابی به مسابقات، این کانونها مشغول فعالیت هستند.
برچسب ها: مسابقات ، تفریحی ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار