عضو هیئت مدیره صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر گفت: 143 کارگزاری خدمات این صندوق را در بخش عشایر انجام می‌دهند که چهار درصد کارگزاری‌های این صندوق در کشور است.

رضا کاظمی عضو هیئت مدیره صندوق بیمه اجتماعی، روستائیان، کشاورزان و عشایر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: از حدود 3 هزار و 590 کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی، روستائیان، کشاورزان و عشایر تعداد 143 کارگزاری خدمات مربوطه به عشایر را انجام می‌دهند که چهار درصد کارگزاری‌های کشور است.

وی افزود: آمارها نشان می‌دهد که 132 هزار و 782 نفر از عشایر  کشور واجد شرایط عضویت در صندوق هستند که تاکنون 27 هزار و 364 نفر به عضویت درآمده‌اند که این امر بیانگر پوشش 20 درصدی است.

کاظمی با تأکید بر اینکه درصدد هستیم تا با برنامه‌ریزی‌های صحیح میزان ذکر شده تا به 100 درصد برسانیم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تنها 20 درصد از عشایر زحمتکش کشورمان عضو صندوق هستند ضروری است تا با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی به این قشر در کشور نسبت به اهمیت و ضرورت عضویت در این صندوق اقدامات مقتضی صورت گیرد چرا که مزایای فراوانی را برای زندگی این افراد به همراه خواهد آورد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کارگزار ، صندوق ، عشایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار