امام جمعه شهرستان ملارد گفت: منطقه مذکور نگاه ویژه و خاص خود را می‌طلبد و آنطور که باید در محرومیت‌زدایی از سطح شهرستان تلاش نمی‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به محرومیت‌ها و کمبودهای شهرستان ملارد در حوزه‌های گوناگون اظهار داشت: منطقه مذکور نگاه ویژه و خاص خود را می‌طلبد و زمانی که این شهرستان از بخش به ساختار شهرستانی تبدیل شد، با توجه به کثرت جمعیتی که از آن برخوردار است زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای آن تعریف نشد و با استانداردهای مطلوب فاصله دارد.

وی در ادامه افزود: مدیران و مسئولین این منطقه باید با توجه به کاستی‌های موجود، همت مضاعف خویش را به کار بندند و به صورت دو شیفته فعالیت نمایند اما متأسفانه،‌ مسئولین زیربط آنطور که  باید در محرومیت‌زدایی از سطح شهرستان موفق نبوده‌اند و عملکرد ضعیفی داشته‌اند و در مجموع به مدیران این شهرستان نمره منفی می‌دهم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ملارد در پایان با اشاره به ضرورت توجه هر چه بیشتر مدیران استانی به این شهرستان بزرگ خاطرنشان کرد: با توجه به فرماندار جوان و پرانرژی «داوود کرمی» که در این شهرستان فعالیت خود را آغاز نموده، امید آن داریم تحول و تغییرات مطلوب اثر در این منطقه، ‌حاصل شود و نقصان‌هایی که از گذشته تاکنون استمرار داشته دفع و رفع گردد.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: نماینده ، ملارد ، نگاه ، تلاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار