مدیرکل جدید فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) گفت: نیاز نیست زیرساخت‌ها را توسعه دهیم بلکه باید بهسازی‌ها را در فرودگاه آغاز و آن را تکمیل کنیم و این امر تنها با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مدون تحقق می‌یابد.

به‌گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سعید چلندری مدیرکل جدید فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در مراسم معارفه خود با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید اتفاقات خوبی برای فرودگاه‌های کشور افتاده است، گفت: حضور پیشکسوتان صنعت حمل‌ونقل هوایی که در همه امور مربوط به فرودگاه‌ها توانمند هستند یکی از این اتفاقات خوب بوده است.

وی در ادامه بیان داشت: با سیاست‌گذاری‌ها و اهدافی که برای فرودگاه امام خمینی(ره) تدوین شده، امیدواریم اقدامات مطلوبی هم در همین راستا صورت بگیرد.

چلندری با اعلام اینکه فرودگاه امام یکی از مدرن‌ترین دروازه‌های ورود و خروج مسافر و بار است، اظهار داشت: زمانی‌که بنده وارد فرودگاه بین‌المللی مشهد شدم تنها 17 هزار مترمربع ترمینال داشت که در حال حاضر این عدد به 70 هزار مترمربع رسیده که این نشان از عملکرد و تجربه خوب دست‌اندرکاران مجموعه فرودگاهی مشهد بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر وظیفه ما در قبال فرودگاه امام‌خمینی(ره) حساس‌تر شده است بنابراین چهره فرودگاه را باید تغییر دهیم.

مدیرکل جدید فرودگاه بین‌المللی امام‌‌خمینی(ره) اضافه کرد: نیاز نیست زیرساخت‌ها را توسعه دهیم بلکه باید بهسازی‌ها را در فرودگاه آغاز و آن را تکمیل کنیم و این امر مهم تنها با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مدون تحقق می‌یابد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار