تیم ملی والیبال کشورمان در چهارمین دیدار خود مقابل برزیل در مسابقات لیگ جهانی 2014 با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: برزیل امشب استثنایی بود. بازی آن طور که ما پیش‌بینی می‌کردیم شروع نشد و شرایط سخت پیش رفت. آنها کم‌اشتباه بازی کردند. خوشحالم که ما به بازی خوب بازی برزیل باختیم و تیم ایران بد بازی نکرد. باید از تیم‌هایی نظیر برزیل یاد بگیریم که در امتیازهای حساس چگونه موفق باشیم. به نظرم والیبال ایران تا امروز به نحو احسن کار کرده و باید تلاش کنیم از 18 امتیاز باقی مانده بیشترین سهم را داشته باشیم.

خیلی‌ها می‌گفتند که ایران هیچ شانسی در این گروه دشوار ندارد اما حالا می‌بینیم که معادلات به هم خورده و ما جزو تیم‌های مدعی برای صعود به دور بعد هستیم البته هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

وی در پاسخ به پرسشی درباره یکی از صحنه‌های بازی و احضارش به داور دوم برای بازبینی تصاویری ویدیویی گفت: این حق قانونی ما بود شاید به دلیل اشتباه داور حق بازبینی تصاویر تیم ایران تمام شده بود اما دیگر اوضاع شلوغ شد و ما حرف خود را به کرسی نشاندیم.

کاپیتان تیم ملی والبیال ایران در پاسخ به این سوال که چرا ایران سرویس‌های زیادی از دست می‌دهد تصریح کرد: سرویس مهارتی در والیبال است که تنها به خود بازیکن ارتباط دارد و چیزی از بیرون کمک نمی‌کند. خودت هستی و خدا خودت و زمین حریف با 15 هزار طرفدار. سرویس مثل پنالتی فوتبال است. 50-50 است. مطمئنا شرایطی که ما در سرویس داشتیم حریفان ما نیز دارند. یک روز آن‌ها سرویس اشتباه بیشتری دارند یک روز ما.

او ادامه داد: با این حال اگر بخواهیم برابر حریفانی چون برزیل و روسیه برنده باشیم باید سرویس خوب بزنیم. سرویس خوب نیز ریسک دارد. احتمال دارد امتیاز شود یا امتیاز از دست برود. این شرایط برای برزیل هم بود. دیدید که آن‌ها امروز بهتر از دیروز سرویس زدند. سرویس‌های بازی اول آن‌ها ساده‌تر بود و ما در حمله بهتر کار کردیم. اما امروز آن‌ها سرویس‌های بهتری زدند و ما در حمله به مشکل خوردیم. در کل این مسئله در ورزش و والیبال طبیعی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار