عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در جلسه امروز راجع به بیماری کرونا صحبت شد تا اقدامات لازم در جهت جلوگیری از ابتلای حجاج کشورمان انجام شود و گزارشی در این باره از سوی معاونین وزارت بهداشت ارائه شد.

شهلا میرگلوبیات نماینده ساوه و زرندیه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره تصمیمات گرفته شده در جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: امروز جلسه‌ای داشتیم که نماینده سازمان انتقال خون درباره مشکلاتشان صحبت کردند و علاوه بر آن راجع به بیماری کرونا صحبت شد تا اقدامات لازم در جهت جلوگیری از ابتلای حجاج کشورمان انجام شود و گزارشی در این باره از سوی معاونین وزارت بهداشت ارائه شد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه ادامه داد: رئیس سازمان انتقال خون کشور در جلسه امروز درخصوص وضعیت انتقال خون در کشور و مقایسه آن با کشورهای دیگر گزارشی مطرح کرد
 
وی تصریح کرد: در رابطه با سیستم مدیریتی در وزارت بهداشت نیز صحبت‌هایی شد که این موارد بیشتر معطوف به بخش‌های خصوصی بود اما از آن جا که این برنامه‌ها تکراری بود تایید نشد.
 
میرگلوبیات در پایان خاطر نشان کرد: جلسه آینده کمیسیون بهداشت در روز سه شنبه با حضور وزیر بهداشت و معاونانش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار