تعدادی از شیعیان بغداد بطور داوطلبانه به مقابله با تروریستهای تکفیری بعثی در شهرهای عراق پرداخته و اعلام کردند که محکم در برابر تروریستها خواهند ایستاد .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از گاردین ؛ این روزنامه با اشاره به حوادثی که طی چند روز گذشته در عراق رخ داده است ، نوشت : جمعی از شهروندان عراقی ساکن بغداد برای حضور داوطلبانه در مناطق مبارزه با تروریستهای تکفیری بعثی در اماکن از پیش تعیین شده ثبت نام کرده و از آنجا سلاح جنگی دریافت می کنند . 

پس از پنج روز از آغاز یورش تروریستهای تکفیری به چند شهر عراق ، شهروندان بغدادی امروز را در آرامش سپری کردند . در این شرایط جمعی از مردم شیعه ساکن شهرک صدر بغداد بطور داوطلبانه اعلام آمادگی کردند تا با دریافت اسلحه جنگی به مناطقی که تروریستهای تکفیری بعثی در آن حضور دارند اعزام شوند . 

شایان ذکر است که روز جمعه باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد که چنانچه لازم ببیند و رضایت عمومی جلب شود تعدادی از نظامیان خود را به عراق اعزام خواهد کرد تا به سرکوب تروریستهای تکفیری بعثی در شهرهای مختلف بپردازند . همچنین اوباما وعده داد به احتمال فراوان از بمباران هوایی مناطق استقرار نیروهای تروریستی تکفیری استفاده کند . 


انتهای پیام /
برچسب ها: عراق ، تروریست ، شیعه ، مردم ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار