زمان گردآوری گزیده شعرهای علیرضا بدیع با کمک یکی از اساتید شعر و ادب و دوستانش هنوز مشخص نیست.

علیرضا بدیع شاعر در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: گزیده ای از تمام شعرهایم که در طی این دو دهه منتشر شده است را در قالب 40 یا 50 شعر منتخب جمع آوری می کنم. به علت مشکلم با ناشر مجموعه اولم در زمینه چاپ آن، در کتاب گزیده های شعرم از شعرهای این مجموعه استفاده می کنم.

وی افزود:‌ تعدادی از شعرهایم از سال 83 تا کنون را برای گزیده شعرم انتخاب می کنم. پس از گذشت 10 سال، پسند و سلیقه ام در زمینه شعر تغییر کرده است شاید از مجموعه اولم 10 غزل را انتخاب کنم همین رویه در مجموعه های بعدی من نیز ادامه دارد. در مجموع به 40 یا 50 غزل خواهد رسید.

این شاعر ادامه داد: ‌چاپ گزیده شعرهایم در طول این ده سال پیشنهاد است که یکی از اساتید شعر و ادب و تعدادی از دوستان صدیقم در جمع آوری آن به من کمک می کنند هنوز زمان گرد آوری و چاپ آن مشخص نیست.

بدیع تصیریح کرد: نسبت به شعر خودم، شناخت دارم به عنوان مثال از مقبولیت بیشتر غزل شماره فلان در میان مردم آگاهی دارم جمع آوری مجموعه شعرم مانند کتابهای دیگر زمان نمی برد.
در طول یک هفته می توان کار جمع آوری گزیده شعرهایم را انجام داد.

وی اظهار داشت: ‌به دلیل آنکه استاد شعر و ادب و دوستانم محک و معیار شعر من را سنجیدند و من نیز پیرامون انتخاب غزلم از میان غزل‌های مجموعه های شعرم اطلاع دارم. کار جمع آوری منتخبی از شعرهایم در مدت زمانی کوتاه انجام خواهد شد.


انتهای پیام/ اس
برچسب ها: شعر ، ادبیات ، علیرضا بدیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار