دیدیه دشام سرمربی تیم ملی فرانسه گفت فیفا در مورد پرواز هواپیمای بدون سرنشین بر سر محل تمرین این تیم تحقیق می کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال فرانسه در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، اردوی خود را در ریبیرائو پرتو مستقر کرده است.

برنامه آماده سازی تیم ملی فرانسه برای دیدار روز یکشنبه برابر هندوراس با پرواز یک فروند هواپیمای بدون سرنشین بر فراز محل تمرین این تیم مختل شد.
هنوز مشخص نشده که این هواپیما متعلق به چه کسی بوده و یا چه کسانی آن را هدایت می کرده اند.اما دشام گفت این اتفاق در فوتبال در حال عادی شدن است و فیفا سرگرم بررسی این اتفاق است.

دشام که به عنوان بازیکن با فرانسه در سال 1998 قهرمان جام جهانی شده ، یک کنفرانس خبری گفت. " ظاهرا هواپیماهای بدون سرنشین بیشتر و بیشتر استفاده می شود ، این مسئله ارتباطی به من ندارد و برعهده من نیست.فیفا به این موضوع رسیدگی می کند و تحقیقاتی را در این خصوص انجام داده است ما نمی خواهیم در حریم خصوصی ما نفوذی صورت بگیرد، مبارزه با این مسئله این روزها خیلی سخت است."

فرانسه در دو دوره قبل جام جهانی نتایج ضعیفی به دست آورد اما اکنون دشام، با این حال، اصرار دارد که حال و هوای بسیار مثبت تری داخل اردوی فرانسه وجود دارد.

دارد او به عنوان آماده برای ورود به اولین فینال بزرگ خود را به عنوان یک مدیر بین المللی است.

او گفت: "شما نباید آفریقای جنوبی را یادآوری کنید، ما در حال حاضر در یکی دیگر از جام جهانی هستیم، ما در برزیل هستیم و قرار نیست با آنچه که در چهار سال قبل انجام داده ایم در مورد ما قضاوت شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار