مهم ترین عناوین خبری گروه "ورزشی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: پشت پرده ناامنی های عراق/غائله داعش تلاش آمریکا و عربستان برای جبران شکست در سوریه ، پخت و پز روی آسفالت!+عکس ، مشروب با قوطی خارجی در داخل ساخته می‌شود! و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


پشت پرده ناامنی های عراق/غائله داعش تلاش آمریکا و عربستان برای جبران شکست در سوریه

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/25/2341133_776.jpg

نماینده مردم نینوا در پارلمان عراق درباره تحولات اخیر این استان که منجر به خروج ناگهانی تمام نیروهای نظامی و تسلیم چند ساعته شهر به دست تکفیری ها شد آن را توطئه ای برای انجام یک کودتای نظامی ـ سیاسی علیه دولت مردمی عراق توصیف کردکه قرار بود از موصل وچند شهر دیگر عراق آغاز شود.

یوزهای ایرانی چشم در چشم عقاب‌ها

 اولین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برابر نیجریه برگزار خواهد شد که مهم‌ترین دیدار ایران محسوب می‌شود.

جزئیات نقل و انتقال مسکن مهر

دستورالعمل اجرایی معاملات مسکن مهر اعم از واحدهای تمام شده و نیمه تمام برای اجرا از سوی آخوندی وزیر راه و شهرسازی ابلاغ شد.

آخرین وضعیت دریاچه ارومیه

 دو خبر متفاوتی که در هفته‌های اخیر منتشر شد و یکی حاکی از مرگ دریاچه‌ ارومیه و دیگری حیات دوباره‌ آن بود، ما را مجاب کرد تا به دریاچه‌ ارومیه برویم و مرگ یا زندگی آن را از نزدیک قضاوت کنیم.

پیروزی ایران در جنگ سایبری بااسرائیل
 شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک شرکت آمریکایی، با شناسایی یک شبکه از هکرهای ایرانی، از پیروزی ایران بر این رژیم در جنگ سایبری خبر داده است.

پخت و پز روی آسفالت!+عکس
«صندوق جهانی طبیعت» (WWF) برای نشان دادن معضل جدی «گرمای جهانی» به مردم، دست به یک اقدام ابتکاری در پاراگوئه زده است.

مشروب با قوطی خارجی در داخل ساخته می‌شود!
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه در شرایط کنونی قوانین مجازات اسلامی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بحث مشروبات الکلی تعارض دارند گفت: متاسفانه به علت تعارض قانونی در مجازات خرید و فروش مشروبات الکلی این امر در میان خلافکاران تسهیل شده است.

بازی ملکه انگلیس با مهره آنجلینا جولی +تصاویر
هر ساله ملکه بریتانیا همزمان با سالروز تولد خود به افراد و شخصیت‌های مختلف نشان‌هایی با اهداف ویژه می دهد که برخی آن را می پذیرند و برخی رد می کنند، در این میان به آنجلینا جولی اما لقب تشریفاتی 'بانو' رسید.

اشتغال تلخ کودکان در کنار کوره‌های آتش/ روایت"اشتغال آجری"در حاشیه شهرها
 ضعف بازرسی ها و عدم حمایت مناسب دولت، باعث شکل گیری گروهی از کارگران محروم در بیخ گوش کلانشهرهایی مانند تهران شده است. کوره پزخانه ها مکان هایی است که کارگران آن مجبور می شوند خانوادگی کار کنند، گرمای هوا را با داغی آتش کوره ها تحمل کنند و 60 سال کار کنند تا کمتر از 10 سال سابقه بیمه داشته باشند و بابت تحویل هر آجر تنها 27 تومان دریافت کنند.

"انسان ۲۵۰ ساله " به لبنان می رود +تصویر
جمعیت المعارف، گروهی خودجوش فرهنگی است که بر پایه اندیشه‌های امام(ره) در لبنان تشکیل شده، به تازگی کتاب «انسان ۲۵۰ساله» را ترجمه کرده و قرار است به زودی در لبنان توزیع کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.