فعالیت پایگاههای اورژانس 115خراسان رضوی در محورهای ارتباطی خراسان رضوی در آستانه آغاز فصل تابستان آغاز شد

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهددر گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد ،گفت : با هدف خدمت رسانی به موقع به زائران و مسافران حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) 164 پایگاه اورژانس این دانشگاه فعال شده که 92 پایگاه آن مربوط به محورهای خراسان رضوی است

دکتر رضا وفایی نژاد با بیان این که طرح امداد رسانی جاده ای و درون شهری 72 پایگاه درون شهری نیز فعال شده است افزود : هزار نیرو در این پایگاههای جاده ای و درون شهری فعالیت می کنند.

او گفت : طرح امداد رسانی جاده ای و درون شهری در ایام تابستان در2 دوره برگزار می شود که دوره اول آن تا هفته اول تیرماه ادامه دارد.

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت : دوره دوم این طرح همزمان با پایان ماه رمضان آغاز می شود و تا هفته اول مهر ادامه می یابد.

طرح امداد رسانی جاده ای و درون شهری به همت پنج دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گناباد، نیشابور، تربت حیدریه و سبزوار در استان خراسان رضوی اجرا می شود.

او گفت : در این طرح در پایگاههای جاده ای یک دستگاه آمبولانس نیز در مکانی مناسب به ویژه حاشیه جاده استقرار می یابد و همچنین آمبولانس های یدک برای پشتیبانی آمبولانس های فعال پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: امداد ، جادهای ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.