32 طرح عمرانی کشاورزی در مازندران بهره برداری می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت:در هفته جهاد کشاورزی 32طرح عمرانی با 150 میلیارد ریال سرمایه گذاری دولت، تسهیلات بانکی و آورده شخصی کشاورزان به بهره برداری می رسد.

حیدرپور با بیان اینکه استان مازندران بعلت موقعیت خاص خود از پتانسیل تولیدی بسیار بالایی برخوردار است افزود: با تلاش همه کشاورزان، همکاران با حمایت دولت در حال حاضر بیش از پنج میلیون تن زراعی، باغی و دامی در استان است با این وجود باید ظرفیت تولید استان بیش از این باشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در بسیاری از محصولات زراعی و باغی مازندران رتبه نخست در کشور قرار دارد و این رتبه در محصولات زارعی برنج، مرکبات، کیوی، گوشت مرغ و جوجه یکروزه است که در تولید جوجه یکروزه یک سوم نیاز کشور را مازندران تولید می کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه پروژه های زیربنایی آب و خاک، زهکشی، کانال کشی، تجهیز و نوسازی و آبیاری تحت فشار با کمک بلاعوض 85 درصدی دولت انجام می شود، گفت: این کمک بلاعوض دولت بدلیل اهمیت آب در تولید بخش کشاورزی و محدودیت منابع آب در کشور، زیرساخت های تولید را برای تولید انبوه آماده و به بهره برداری برسانیم./ش/ن

.

برچسب ها: عمران ، کشاورزی ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.