رییس هیات فوتبال استان کرمانشاه هشت سالگی را بهترین سن برای شروع آموزش های ورزش فوتبال دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

علیرضا محبی زنگنه ، با اشاره به رونق گرفتن ثبت نام مدارس فوتبال همزمان با شروع فصل تابستان، عنوان کرد: برگزاری مسابقات جام جهانی برزیل نیز موجب شده تا رونق مدارس فوتبال در سال جاری بیش از سال های گذشته باشد.

وی بهترین سن و زمان آموزش فوتبال به کودکان را بنا به تشخیص فیفا و فدراسیون فوتبال سن شش سالگی اعلام کرد و افزود: از سن شش تا هشت سالگی به کودکان فقط توپ داده می شود تا خودشان در زمین بازی کنند و آموزش خاصی به آنها داده نمی شود.

وی عنوان کرد: هشت سالگی را می توان بهترین سن آموزش فوتبال دانست، زیرا کودکان هم به لحاظ آموزش پذیری و هم به لحاظ استخوان بندی و شرایط جسمی در وضعیت بهتری قرار دارند.

محبی زنگنه در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر در سطح استان و هر یک از شهرستانها یک مدرسه فوتبال تحت نظارت هیات فوتبال هر شهرستان فعالیت می کند.

رییس هیات فوتبال استان کرمانشاه عنوان کرد: همچنین 50 مدرسه فوتبال نیز در انتظار دریافت مجوز هستند که مجوز اولیه برای آنها صادر شده تا بتوانند ازعلاقمندان ثبت نمام کرده و فعالیت های خود را آغاز کنند.

محبی زنگنه خاطر نشان کرد: در سال جاری مجوز این 50 مدرسه فوتبال نیز صادر خواهد شد.

به گفته رییس هیات فوتبال استان کرمانشاه به هر مدرسه کد مشخصی از طرف هیات استان داده می شود و علاقمندان باید به هنگام ثبت نام مجوز و کد هیات را بررسی کنند.

محبی زنگنه خاطر نشان کرد: علاقمندان به فوتبال علاوه بر دریافت کارت بیمه از مدرسه فوتبال خود، باید کارت عضویت فدراسیون فوتبال را نیز دریافت کنند تا بتوانند در فستیوال استعدادیابی فدراسیون که شهریور ماه هر سال برگزار می شود، شرکت کنند.

رییس هیات فوتبال استان کرمانشاه شهریه 24 جلسه آموزش فوتبال طی دو ماه برگزاری کلاسهای آن را 137 هزار تومان اعلام کرد.

برچسب ها: کرمانشاه ، فوتبال ، سن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.