نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی گفت:دولت برای جلوگیری از افزایش قیمت خودرو باید حمایت بانکی و تسهیلاتی بیشتری را از خودروسازان داشته باشد تا شرکتها با افزایش تولید و کاهش هزینه های سربار بیش از این متضرر نشوند.

حجت الاسلام ناصری در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری  به جلسات کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص قیمت خودرو پرداخت وافزود : در جلسه ای که در کمیسیون صنایع و معادن و با حضور وزیر صنعت و معدن و برخی مدیران شرکتهای خودروساز صورت گرفت مقرر گردید تا سمت و سوی حرکت خودروسازان در حوزه قیمت در جهت سیاست های دولت باشد.

وی تصریح کرد : بر اساس تصمیمات و سیاست های اخیر خودرویی دولت ، خودروسازان باید در جهت عدم افزایش قیمت ها حرکت کنید..

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم حمایت از خودروسازان در راستای سیاست های اخیر دولت ، تاکید کردوگفت : اختصاص ارز مبادله ای به خودروسازان و برخی حمایت های تسهیلاتی دولت که پیش از این مطرح شده چنانچه محقق شود امکان عدم افزایش و کنترل قیمت ها از سوی خودروسازان وجود خواهد داشت.

حجت الاسلام ناصری در ادامه افزایش تیراژ تولید را در کنترل قیمت خودرو موثر دانست وافزود : با برنامه ریزی که در سال جاری شرکتهای خودروساز در راستای افزایش تولید در پیش گرفتند و حمایت تسهیلاتی که دولت در این جریان اعلام نموده قطعا می توان قیمت خودرو را تا حدودی کنترل کرد و مانع از افزایش آن شد/س  .


برچسب ها: خودروساز ، قیمت ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.