نماینده مردم تربیت حیدریه، مه‌ولات و زاوه گفت: مدعیان دروغین دمکراسی و حقوق بشر و تفکر مادی غرب امروز به پایان خط رسیده و در آستانه فروپاشی و نابودی هستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ابوالقاسم خسروی سهل آبادی نماینده مردم تربیت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در جلسه علنی امروز در تذکر شفاهی گفت: تذکر بنده به مدعیان دروغین حقوق بشر دنیا است.
 
وی افزود: گروهک تروریستی و جنایتکار داعش مولد نامبارک و زاییده تهاجم نظامی آمریکا، اسرائیل غاصب و انگلیس پیر استعمار به کشورهای عراق و افغانستان است.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: مدعیان دروغین دمکراسی و حقوق بشر و تفکر مادی غرب امروز به پایان خط رسیده و در آستانه فروپاشی و نابودی هستند، دوری از معنویت و ارزش‌های الهی و غرق شدن انسان در مادی‌گرایی و شهوت‌های نفسانی، بحران‌های زیادی را برای بشریت ایجاد کرده است.
 
وی ادامه داد: بحران مواد مخدر، بحران محیط زیست، بحران فقر و محیط زیست، مسابقه تسلیحاتی، بحران فساد جنسی و فروپاشی خانواده و اخلاق که آرامش بشریت را تهدید می‌کند حاصل اندیشه‌های مادی‌گرایی غرب است.
 
این نماینده مجلس تاکید کرد: این گروه‌های تروریستی که در جنایات انسان کشی و قتل و غارت، روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده‌اند بخشی از پرونده سیاه قدرت‌های شیطانی عالم هستند، امید است که با فروپاشی کاخ‌های ظلم و ستم در دنیا به زودی شاهد نابودی فرعون‌ها، نمرودها، یزیدان و خوارج زمان باشیم.
 
این نماینده مردم تربیت حیدریه در پایان خاطر نشان کرد: وحدت و همدلی در اصول و ارزش‌های الهی رمز پیروزی، عزت و شکست دشمن بوده و اختلاف نیز خواست دشمنان است.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: کمیسیون ، آموزش ، تحقیقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار