نماینده مردم سقز و بانه با بیان اینکه متاسفانه بیکاری بلای خانمان‌سوز و باعث افسردگی بسیاری از جوانان نخبه کشور شده است، گفت: بعد از یکسال از سپری شدن دولت تدبیر و امید، امیدی به جوانان ما داده نشده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه 25 خردادماه) اظهار داشت: ضمن عرض تبریک به جناب آقای روحانی به مناسبت سالگرد انتخاب وی از سوی ملت شریف ایران به عنوان رئیس جمهور درخواست دارم به فکر چاره‌ای برای حل مشکل بیکاری جوانان کشور به ویژه جوانان تحصیلکرده باشید که با هزاران امید و آرزو و قبول مشکلات به دانشگاه رفته، ولی امروز با مدرک لیسانس، فوق لیسانس و حتی دکترا بیکارند.
 
وی با بیان اینکه متاسفانه بیکاری بلای خانمان‌سوز و باعث افسردگی بسیاری از جوانان نخبه کشور گردیده، افزود: بعد از یکسال از سپری شدن دولت تدبیر و امید، امیدی به جوانان ما داده نشده است.
 
بیگلری همچنین خطاب به وزیر امور خارجه اظهار داشت: متاسفانه بازارچه مرکزی بانه دچار مشکل شده که حل مشکل این بازارچه مرزی می‌تواند باعث حل مشکل بیکاری هزاران نفر شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: نماینده ، مردم ، سقز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار