نماینده مردم کرج در رابطه با عزل استاندار سابق البرز گفت: از رئیس‌جمهور و وزیر کشور در رابطه با عزل استاندار سابق البرز تشکر می‌کنم، دولت اعتدال در اعمال قانون با کسی تعارف ندارد و ما نمایندگان نیز در مورد منافع مردم قاطع هستیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در جلسه علنی امروز یکشنبه 25 خرداد در نطق میان دستور خود ضمن تبریک ایام نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) اظهار داشت: انقلاب اسلامی با رهبری‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب همچون نگینی درخشان در جهان معاصر و در دل‌های عاشق مکتب توحیدی نورافشانی می‌کند.
 
وی افزود: صهیونیست‌های جهانی برای مقابله با دل‌های پاک طرفداران اسلام ناب محمدی، اقدام به راه‌اندازی گروه‌های تروریستی در جهان اسلام کرده است که متاسفانه کشورهای مختلف مسلمان آماج این گروه‌های نامشروع قرار گرفتند.  
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشتار مسلمانان در پاکستان به وسیله گروهک تروریستی طالبان و کشتار مردم مسلمان سوریه، عراق و لبنان توسط گروه‌های تروریستی تکفیری که بویی از اسلام نبرده‌اند با حمایت آمریکای جنایت‌کار و حامیان منطقه‌ای آن‌ها از جمله اقدامات صهیونیست جهانی است.
 
نماینده مردم کرج تصریح کرد: امروز مردم مسلمان عراق قربانی حرکت استقلال‌طلبانه‌ هستند و این جنایتکاران از کشتار مردم هیچ واهمه‌ای ندارند، اما باید بدانند زمان بیداری ملت‌های مسلمان فرا رسیده، آینده تیره و تاری در پیش روی آن‌ها خواهد بود و انشالله مردم عراق، سوریه و لبنان درسی فراموش ناشدنی به تروریست‌ها خواهند داد.  
 
وی افزود: امیدوارم چشم‌های خواب آلود سازمان حقوق بشر جهانی بیدار شود و این جنایتکاران را محکوم کند و گرنه به عنوان یک سازمان ضد حقوق بشری در اذهان آزادی خواهان برای همیشه باقی خواهد ماند.  
 
اکبریان با تاکید بر ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته‌ای و مذاکرات ایران و گروه 1+5 گفت: مذاکرات باید در فضای مورد موضوع صورت گیرد و ما هیچگاه غنی‌سازی زیر 5 درصد را نمی‌پذیریم چرا که غنی سازی حق‌مان است و از این حق کوتاه نخواهیم آمد.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از رئیس‌جمهور و وزیر کشور در رابطه با عزل استاندار سابق البرز خاطر نشان کرد: دولت اعتدال در اعمال قانون با کسی تعارف ندارد؛ بنده به مردم البرز اعلام می‌کنم که نمایندگان شما در مورد منافع مردمی قاطع هستند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار