مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان: در راستای حمایت از فعالیت‌های علمی کارهای دانش بنیان و دانش محور را در اولویت کار خود قرار داده‌ایم.

سعادت بهرامی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،با اشاره به اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در راستای حمایت از فعالیت‌های علمی اظهار کرد: فعالیت‌های دانش بنیان و دانش محور را در اولویت کار خود قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان حمایت همه جانبه خود را از فعالیت‌های علمی و پژوهشی اعلام می‌کند و هر کمکی که بتواند در این زمینه انجام می‌دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان تاکید کرد: در همین راستا و با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش علم و فعالیت‌های پژوهشی، شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان اقدام به حمایت از چهار پایان نامه دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد کرده است.

بهرامی یادآور شد: آسیب شناسی بنگاه‌های کوچک و زود بازده، بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بهره‌وری کارکنان صنایع نساجی، مقایسه خواص فشار پذیری فرش‌های ماشینی با نخ خام تولید شده سیستم ریسندگی سایر و با سیستم رینگ متداول و تاثیر شهرک صنعتی جی بر محتوای فلزات سنگین آب‌های زیر زمینی منطقه با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی چهار پایان نامه‌ای هستند که مورد حمایت شرکت شهرک‌ها قرار گرفته‌اند.

رييس هيات مديره شركت شهرك هاي صنعتي استان اصفهان با بیان این‌که هم در زمینه‌های مالی و هم در زمینه‌های تحقیقاتی از این پایان نامه‌ها حمایت کرده‌ایم عنوان کرد: سعی شده تمامی امکانات تحقیقاتی و پژوهشی برای دانشجویان فراهم باشد تا با کم‌ترین مشکلات کارهای علمی خود را انجام دهند.


انتهای پیام/ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.