در صحن علنی مطرح شد

تذکر 5 نماینده مجلس به عزل و نصب‌های سیاسی در آموزش و پرورش مازندران

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی قرائت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز یکشنبه (25 خرداد) در صحن علنی قرائت شد.
 
این تذکرات به شرح ذیل است:
 
حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در تذکری به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی رسیدگی به عقب‌افتادگی مستمری‌بگیران و بازنشستگان ذوب‌آهن اصفهان و فولادشهر را خواستار شد.
 
میرگلوی بیات نماینده ساوه و زرندیه، رهبر، آلیا، طبیب‌زاده نوری نمایندگان تهران، عمرانی نماینده سمیرم در تذکری به وزیر آموزش و پرورش، خواستار رسیدگی به وضعیت کمبود شدید معلم در شهرهای ساوه و زرندیه، فشار کار زیاد بر معلمان زحمتکش، کاهش کیفیت آموزش در مدارس این شهرستان‌ها شدند.
 
تذکر مقیمی نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه و فیاضی نماینده نور و محمودآباد، شجاعی کیاسری نماینده ساری و میاندورود، شریعت‌زاده نماینده تنکابن و رامسر ، ناصری نماینده بابل در تذکری به وزیر آموزش و پرورش برای پرهیز از عزل و نصب‌های سیاسی.
 
رجبی نماینده مینودشت، کلاله در تذکری به وزیر امور اقتصاد و دارایی خواستار تسریع در برقراری شعبه اداری بیمه ایران در شهرستان کلاله شد.
 
برومند داش‌قاپو نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار، عدم توجه به گازرسانی به مناطق بیله‌سوار را به وزیر نفت تذکر داد. 
 
بشیری نماینده پاکدشت در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت جلوگیری از افزایش قیمت خودروهای تولیدی داخل کشور را خواستار شد.
 
زاهدی نماینده کرمان و راوردر تذکری به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: روستای کریم‌آباد از توابع ماهان فاقد سیستم مخابراتی، تلفن ثابت و عدم بهره‌برداری از تلفن سیار و همراه است.
 
وی همچنین در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: جاده روستای کریم‌آباد از توابع ماهان به کرمان حدود 14 کیلومتر خاکی است.
 
این نماینده مجلس همچنین در تذکری به ریاست جمهوری خواستار مرمت ارگ‌ رایان شد.
 
وی همچنین در تذکری به ریاست جمهوری خواستار توجه به روستای لنگر از توابع استان کرمان شد که دارای آثار باستانی از جمله یخدان می‌‌‌باشد که در معرض آسیب است.

انتهای پیام/
 
 
 

برچسب ها: تذکرات ، کتبی ، جلسه ، وزیر ، صحن ، علنی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار