استاندار تهران در سفر به شهرستان اسلامشهر از مجتمع بهسازي صنايع چوب اسلامشهر در بخش احمدآباد مستوفي بازديد و دستور فوري رفع مشكلات اين مجتمع صنعتي را صادر كرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در اين بازديد که سيد حسين هاشمي؛ امیر اله حقيقي فرماندار اسلامشهر، معاونين فرماندار و جمعي از مديران شهرستان نيز حضور داشتند، استاندار تهران از بخش ها و واحدهاي مختلف اين کارخانه  بازدید و در جريان مسائل و مشکلات اين مجموعه توليدي و صنعتي قرار گرفت.

هاشمي در اين بازديد گفت: پيش از اين گزارشاتي از اين مجموعه صنعتي عظيم مشاهده کرده بودم که امروز فرصتي ايجاد شد تا بازديدي از کارخانه صنايع چوب داشته باشم.

وي با بيان اينکه مديريت اين مجموعه صنعتي در ايجاد آن از عقل، تدبير و آينده نگري به نحوي مطلوب استفاده کرده، گفت: جاي تاسف است که در سه سال گذشته اين مجموعه بلاتکليف مانده است.

استاندار تهران با بيان اينکه مجتمع بهسازي صنايع چوب ظرفيت ايجاد چند هزار شغل را دارد، تصريح کرد: بلافاصله پس از بازگشت به تهران معاون ذي ربط را مسئول پيگيري مشکلات اين کارخانه خواهم کرد تا به لطف خدا زمينه اشتغال هزاران نفر در شهرستان اسلامشهر فراهم شود.





برچسب ها: استاندار ، تهران ، شهرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار