مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ظرفیت واحدهای صنایع تبدیلی استان به 830 هزار تن رسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

 جلال کریمی زند گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه قرار بود تا پایان سال گذشته مجموع ظرفیت واحدهای صنایع تبدیلی استانبه 830 هزار تن برسد که خوشبختانه این رقم محقق شد.

مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه درادامه با بیان اینکه به مناسبت هفته جهاد کشاورزی چهار طرح صنایع تبدیلی با ظرفیت اسمی 24 هزار تن در استان به بهره برداری رسید، گفت: این طرح ها در مجموع زمینه های اشتغال زایی مستقیم 35 نفر را فراهم می کنند و سرمایه گذاری صورت گرفته در راستای احداث آن ها 27 میلیارد ریال می باشد.

وی افزود: در حال حاضر 91 واحد صنایع تبدیلی در استان فعالند که بیشترین آن ها در حوزه فرآوری محصولات زراعی فعالیت دارند.

کریمی زند در ادامه به ارائه گزارش عملکرد یک ساله این سازمان پرداخت و گفت: در یک سال گذشته 17 طرح با ظرفیت 105 هزار تن توسط سازمان جهاد کشاورزی در استانبه بهره برداری رسید که زمینه ایجاد 147 فرصت شغلی جدید را فراهم کردند.

مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سرمایه گذاری جهت راه اندازی این 17طرح را 155 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی افزود: همچنین در یک سال گذشته 40 فقره جواز تاسیس صادر شدهکه سرمایه گذاری مورد نیاز این واحد ها 740 میلیارد ریال برآورد شده و پیش بینی می شود ظرفیت فرآوری آن ها 370 هزار تن باشد.

برچسب ها: کرمانشاه ، صنایع ، تبدیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.