سخنگوی سازمان امداد ونجات با اشاره به طرح امداد تابستانه از حضور 147 هزارو 280 امدادگر و نجاتگر و استقرار هزارو 463 پایگاه ثابت و موقت در 109 روز تابستان خبرداد.

حسین درخشان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، با اشاره به طرح امداد تابستانه سال 93 گفت: طرح امداد تابستانه از 15 خرداد الی 31 شهریور ماه ودر مجموع در 109 روز ودر 2 مرحله برای خدمت رسانی بیشتر و سریع‌تر به مسافران تابستانی در سراسر کشور انجام می‌شود.

وی درادامه با بیان اینکه طرح امسال نسبت به سال گذشته با رشد کمی و کیفی 25.46 درصدی کارخود را آغاز کرده است بیان داشت: همچنین هزارو 463 پایگاه ثابت،موقت و سیار در سطح جاده‌ها و سواحل فعال هستند و هزارو 181 آمبولانس و 430 خودرو نجات، 125 دستگاه موتور آمبولانس سایر خودروهای عملیاتی و فرماندهی از تجهیزات به کار گرفته شده در طرح امداد تابستانه 93 است.

به گفته درخشان 17 فروند بالگرد امدادی نیز در کنار سایر تجهیزات در سراسر کشور برای امدادرسانی سریع‌تر به حادثه دیدگان به پرواز درخواهد آمد.

سخنگوی سازمان امداد ونجات با اشاره به اینکه در مجموع 147 هزارو و 280 نفر روز، امدادگر و نجاتگر دراین طرح به کار گرفته شده است افزود: سازمان امداد ونجات با برنامه ریزی‌های شده و امکانات خود امسال برای درمان اضطراری 18 هزار نفر و همچنین اسکان 40 هزار نفر را پیش بینی کرده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه رعایت نکات ایمنی همواره بهترین راه جلوگیری از حوادث است خاطرنشان کرد: مسافران تابستانی در طول سفر خود می‌بایست استراحت های موقت را در برنامه‌های سفر داشته باشند، هنگام خستگی و عصبانیت رانندگی نکنند و برای هر مقصری مسیر را بشناسند.

همچنین در هنگام بروز هر حادثه ای با شماره 112 ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار