ارتش عراق اعلام کرد که جلوی پیشروی عناصر تروریستی گروه داعش را گرفته و با کمک نیروهای مردمی، برخی از مناطق را از کنترل این گروه آزاد کرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش عراق اعلام کرد که جلوی پیشروی عناصر تروریستی گروه موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) را گرفته و با کمک نیروهای مردمی، برخی از مناطق را از کنترل این گروه آزاد کرده است.

سرلشگر "قاسم موسوی "سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق گفت: دستاوردهای زیادی تاکنون کسب شده است و نیروهای مسلح زمام امور را به دست گرفته اند و ظرف سه روز گذشته عملیات های ضربتی را در مناطق مختلف عراق علیه عناصر داعش انجام داده و توانسته اند شماری از آنان را به هلاکت برسانند و برخی از مناطق را از اشغال تروریست ها آزاد کنند.

سرلشگر موسوی خاطرنشان کرد، نیروهای امنیتی با همکاری نیروهای داوطلب مردمی و عشایر پیروزی های بزرگی کسب کرده اند و مناطقی مانند الاسحاقی و الضلوعیه از تروریست ها بازپس گرفته شد.

سرتیپ "سعد معن" سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد نیز گفت: پایتخت عراق امن و آرام است و فرماندهی عملیات بغداد با پشتیبانی وزارت کشور و دفاع به وظایف خود عمل می کند و هیچ نگرانی درباره بغداد وجود ندارد.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد که اوضاع در بغداد عادی است و بسیاری از مردم در خیابان های پایتخت در آمد و شد هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار