سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس می داند که برای صعود به مرحله بعد باید هر دو تیم اروگوئه و کاستاریکا را شکست دهد با این وجود از شانسهای تیمش برای صعود می گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ روی هاجسون بعد از شکست 2 بر یک انگلیس مقابل ایتالیا در اولین بازی جام جهانی برزیل گفت: نتیجه بسیار نا امید کننده ای بود. وقتی می بازید خوش بین ماندن واقعا کار سختی است و تنها به زمان برای هضم ماجرا نیاز داریم. به هر حال بعد از یک باخت باید دو بازی بعدی را حتما ببریم. ما یک قدم به عقب رفتیم اما باید با تیمهای اروگوئهو کاستاریکا هم بازی کنیم و حداقل سرنوشت دست خودمان است.

وی ادامه داد: واکنش اولم این است که ما برخی کارهای خوب در زمین انجام داده و چند عملکرد فردی فوق العاده داشتیم اما ناگهان گل دوم را دریافت کردیم. حتی بعد از آن هم شاانس گلزنی داشتیم اما از آن استفاده نکردیم. با این وجود می دانم که بازیکنانم هر چه در توان داشتند را به کار گرفتند و کسی چه می داند شاید بار دیگر این فرصتها به گل تبدیل شود.

هاجسون تاکید می کند: اگر در دو بازی بعدی به همین شکل بازی کنیم شانس بسیار خوبی برای گرفتن نتیجه و صعود داریم. ضمن اینکه بازیکنان جوانم در بازی واقعا خوب بودند که تنها می توانم نقاط مثبت آن را ببینم و البته نگاهی هم به نتیجه داشته باشم.

انتهای پیام/
برچسب ها: روی ، هاجسون ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار