دعوت شدگان مي‌بايست پايان نامه تحصيلي دوره كارشناسي ارشد، مدارك و سوابق علمي پژوهشي خود شامل: پروژه، مقاله، ترجمه و تأليف را در زمينه رشته خود به همراه داشته باشند تا اساتيد بتوانند وضعيت هر فرد را با توجه به سوابق مورد بررسي قرار دهند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي مركز آزمون،دکتر علوي فاضل با اعلام این خبر كه جدول زمانبندي 51 رشته دكتري تخصصي (PHD) بر روي سايت www.azmoon.net قرار گرفت،گفت: دعوت شدگان به مصاحبه مي توانند از امروز شنبه مورخ 24/3/93 با مراجعه به سايت www.azmoon.net از زمان دقيق مصاحبه خود مطلع شوند.

 رئيس مركز آزمون خاطرنشان كرد: دعوت شدگان مي بايست پايان نامه تحصيلي دوره كارشناسي ارشد، مدارك و سوابق علمي پژوهشي خود شامل: پروژه، مقاله، ترجمه و تأليف را در زمينه رشته خود به همراه داشته باشند تا اساتيد بتوانند وضعيت هر فرد را با توجه به سوابق مورد بررسي قرار دهند. 

علوي فاضل افزود: با توجه به اينكه دعوت متقاضيان بدون آزمون براساس معدل و نمره پايان نامه ملاك عمل قرار گرفته است، چنانچه در بين معدل و نمره پايان نامه زمان ثبت نام و زمان مصاحبه فرد مغايرتي وجود داشته باشد، مطابق ضوابط برخورد خواهد شد. 

وي با اشاره به اينكه از 196 رشته دكتري تخصصي تاكنون زمان مصاحبه 184 رشته اعلام شده است، افزود: زمان مصاحبه 12 رشته باقيمانده طي روزهاي آينده اعلام خواهد شد.

وي در پايان گفت: در صورتيكه هر دعوت شده به مصاحبه با سوال يا ابهامي مواجه شد مي تواند با مراجعه به سايت www.pubr-azmoon.com و با مطرح كردن سوال خود در قسمت پرسش و پاسخ از نظر كارشناسان روابط عمومي مركز آزمون در اسرع وقت بهره مند شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.