مراسم جشن نیمه شعبان شب گذشته در هتل تیم ملی با حضور قانع زاده سفیر ایران در برزیل، کفاشیان، محمدنبی ، کی روش و بازیکنان تیم ملی برگزار شد.

 
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در ابتدای این مراسم کی روش پس از خوشامدگویی به سفیر ایران گفت: به خاطر حضورتان در جمع ملی پوشان تشکر می کنم . سفارت ايران و مسئولین آن می خواستند میزبان ما باشند اما با توجه به فشردگی برنامه های تیم بهتر دانستیم در هتل حضور داشته باشیم و قانع زاده - سفیر ایران در برزیل و همکاران ايشان به جمع ما آمدند و بازهم تشکر می کنم.
 
بعد از سرمربی تیم ملی ایران ، علی کفاشیان رئیس فدراسیون نیز خطاب به بازیکنان گفت: اول از همه این تولد و عید بزرگ را به همه شما عزیزان تبریک می گویم و از قانع زاده سفیر ایران در برزیل تشکر می کنم ایشان به نیابت از ظریف از وزارت امور خارجه کنار ما هستند و ما را حمایت می کنند. سفیر به شخصه از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران ماموریت همه جانبه دارند که از تیم ملی حمایت کند.
 
کفاشیان در ادامه گفت: امروز روز نیمه شعبان است و روز بسیار مبارکی است در این روز بزرگ و مبارک از امام زمان (عج) می خواهیم که برای سربلندی اسلام و مسلمین به بچه های ما کمک کنند. تمام چشم های دنیا به سوی ماست .برد و باخت درون زمین مهم نیست، مهم این است که عملکرد خوبی از فوتبال ایران به دنیا نشان بدهیم و این را مدیون همه شما عزیزان هستیم. همین که تیم ملی ایران توانسته این موقعیت را پیدا کند، به خاطر زحمت هایی است که کی روش در این سه وسال و نیم کشیده است و امروز دیگر دنیا روی فوتبال ایران حساب می کند.
 
البته ناگفته نماند از تمام بازیکنانی که سخت تلاش کردند که تا تیم ملی به اینجا برسد قدردانی می کنم . فوتبال دنیا روی تیم ملی کشورمان حساب می کند.
 
رئیس فدراسیون در ادامه گفت: در بازی برگشت که با کره جنوبی در شهر اولسان داشتیم، من استرس را در تمام بازیکنان می دیدم ، ولی الان همه محکم هستند و استرس بازیکنان کمتر شده و می خواهند خودشان را به دنیا نشان دهند. از همه بچه ها و همینطور از سفیر کشورمان در برزیل که تا آخر بازی‌ها در خدمت ایشان هستیم تشکر می کنم و درخواست دارم که همچنان ما را حمایت کنند.
 
کفاشیان در پایان گفت: از تک تک کادر فنی بابت زحماتی که در این چند وقت کشیده اند قدردانی می کنم و با یک روحیه عالی مسابقات را شروع کنیم. خیالم از بابت بازیکنان راحت است. همه مردم ایران منتظر بازیهای خوب شما هستند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کفاشیان ، فوتبال ، تیم ، ملی ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار