قانع زاده سفیر ایران در برزیل در مراسم نیمه شعبان که با حضور ملی پوشان ، کادر فنی و مسئولین فدراسیون برگزار شد، به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ قانع‌زاده گفت: در ابتدا این عید بزرگ را به همه شما عزیزان تبریک می گویم و از اینکه در جشن بزرگ نیمه شعبان در کنار شما هستیم جای خوشحالی دارد. برای من به عنوان سفیر باعث افتخار است که از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران امشب میزبان شما عزیزان ، ورزشکاران و محبوبین دل ملت ایران باشم. همچنین بسیار مسرور هستم فرصتی دست داد تا از نزدیک با کارلوس کی روش آشنا شوم و همچنین دوستان عزیزم کفاشیان، محمدنبی و مقدس و دیگر عزیزان را از نزدیک در برزیل ببینم.
 
سفیر ایران در ادامه گفت: آنچه که بدست آمده در سایه عنایت حق تعالی و در پرتو مدیریت هدفمند، کارآمد و پویای کی روش و با تلاش و کوشش جوانمردانه شما ورزشکاران عزیز و همدلی اعضای فدراسیون فوتبال به ویژه کفاشیان و البته با دعای خیر ملت ایران حاصل شده است.
 
همه شما می دانید که در ورزش پهلوانی، جوانمردی، آزادگی، تخصص، تعهد و شجاعت جوهره این ورزش را تشکیل می دهد. من فکر می کنم در ورزش قهرمانی شما به تاسی از این آموزه ها که آموزه های اسلامی هست در بازگشت به میهن اسلامی حامل کاپ اخلاق و جوانمردی خواهید بود.
 
قانع زاده در ادامه گفت: اطمینان دارم آنچه چیزی که پیش بینی شده ، ان شاءاله تحقق پیدا می کند و تیم ملی ایران به مرحله بعدی صعود خواهد کرد. البته من متخصص نیستم اما احساس درونی من هم چنین چیزی را طلب می کند و به همین خاطر سفارت جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی هایی برای مرحله بعد از مقدماتی کرده است تا در کنار شما و همراه ملت بزرگ ایران نظاره گر افتخار آفرینی شما باشیم. چشمان باز ایران نظاره گر شما هستند، اما دل‌های آنها که دلهای پر از امید هست با شما همراه است. اطمینان دارم که با توجه به تقارن این شب های بزرگ و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت ما به آن چیزی که آرزو می کنیم خواهیم رسید. من از شما عزیزان درخواست می کنم که آروزهای بلند در این شب داشته باشید تا ان شاءاله شاهد بازی‌های غرورآفرین شما باشیم.
 
قانع زاده در ادامه در خصوص کارهایی که سفارت ایران در برزیل انجام داده است گفت: قصدم این بود که گزارش چند دقیقه ای از کارهای سفارت انجام داده بگویم که در سه جمله در زمینه امنیت، مسائل فرهنگی و آسایش هموطنان خلاصه می کنم. در زمینه امنیت، من طی چهار ماه گذشته از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران با مسئولین عالی رتبه ایالاتی دیدارهای مختلفی را برگزار کردم و درخواست داشتم که شرایط ویژه ای برای تیم ملی ایران در نظر بگیرند.
 
در خصوص مسائل فرهنگی ، مقرر شده است در سه شهری که تیم ملی ایران در آنجا مسابقه برگزار می کند هفته فرهنگی خواهیم داشت. نمایشگاه صنایع دستی و جاذبه های گردشگری از ایران نیز به نمایش گذاشته خواهد شد. خواهیم داشت. شما نیز اگر فرصت پیدا کردید بازدیدی هم از آنجا داشته باشید و نکته آخر در خصوص آسایش هموطنان عزیزمان است.
 
برهمین اساس پست کنسولی 24 ساعته را فراهم کردیم تا قلب پرسنل سفارت جمهوری اسلامی ایران همراه شما و در خدمت شما باشد. من هم به عنوان نماینده دولت تا پایان این رقابت‌ها در خدمت شما خواهیم بود. آروز می کنم که سربلند و پیروز باشیم و شاهد موفقیت شما در این جام جهانی باشم.
 
سفیر ایران در پایان این میهمانی به رسم یادبود هدایایی برای کی روش، کفاشیان، نبی و بازیکنان تیم ملی اهدا کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، کفاشیان ، نبی ، تیم ، ملی ، ایران ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار